„Mingit programmi tutvustavaid kampaaniaid on ennegi olnud,“ lausus Reps Delfile ja meenutas sotsiaalfondi kampaaniaid. Repsi sõnul on iseküsimus, kui kampaania on ajastatud valimiseelsesse perioodi. Ta möönis, et hetkel on kõik teemad tundlikud, kuna tegemist on valimiste aastaga.

Reps jäi siiski äraootavale seisukohale, sest reklaamklippe pole veel eetris olnud. „Jääks ootama neid klippe, kui need on informatiivsed, siis suhtun nendesse hästi,“ rääkis Reps. Tallinn on oma reklaamikampaania ajastanud perioodile 16.- 29. september.

Reps ütles, et pole küll Tallinnas kampaaniat korraldavate inimestega suhelnud, kuid eeldas, et pigem on linnal soov näidata, et vigadest on õppinud ja käivitatud on positiivne programm „Uus mänguväljak igale lasteaiale“.

„Eeldan, et kampaania taga on mitu erinevat kurba juhtumit, mis on seoses lastemänguväljakutega toimunud ja kamaania taga on see, et probleemi on märgatud ja sellega tegeletud,“ rääkis Reps.

Tallinna ettevõtlusamet on tellinud pea 72 000 euro eest kampaania lasteaedadesse rajatud uute mänguväljakute reklaamimiseks.