„Vaatamata lõppenud teedeehitushooaja keerukatele ilmaoludele õnnestus ehitajal töödega jõuda niikaugele, et tänase seisuga on võimalik avada liiklus kogu uues sõlmes vastavalt lõplikule projektlahendusele,“ sõnas Nordecon ASi teedeehitusdirektor Jaanus Taro pressiteates ning avaldas lootust, et sääraseid ummikuid ristmikul enam ei näe kui varasemalt ning liiklus kulgeb ka tipptundidel turvaliselt.

Leping Luige eritasandilise ristmiku ehitamiseks sõlmiti 7. septembril 2011 maanteeameti ja ühispakkujate Nordecon AS ning Järva Teed AS vahel. Kuigi objekti lepingujärgne valmimistähtaeg on juuni lõpp 2013 on enamus töid objektil tänaseks lõpetatud. Jäänud on vaid haljastustööd ja üksikud liikluskorralduslikud tööd.

Ehituse käigus asendati endine Tallinna ringtee ning Tallinn-Rapla-Türi maantee ristumine viaduktiga üle Tallinna ringtee. Rajatud eritasandiline ristmik muudab liiklusvood oluliselt sujuvamaks ja ohutumaks. Ligikaudu 3-kilomeetrine Tallinna ringtee lõik ehitati I klassi maantee nõuetele vastavaks neljarajaliseks (2+2) eraldusribaga maanteeks. Tallinn-Rapla-Türi maanteele rajati kaks ringristmikku, mis hõlbustavad liiklemist kahe maantee vahel. Piirkonnas ehitati välja ka kogujateede ning jalg- ja jalgrattateede võrgustik vastavalt elamupiirkondadele ja bussipeatuste asukohtadele, sealhulgas rajati viadukt jalakäijatele ja jalgratturitele üle Tallinna ringtee.