Kui linna sõnum on, et Gonsiori tänav rekonstrueeritakse ühistranspordisõbralikuks, et suurendada linnas ühistranspordiga liiklemise osakaalu, siis Kadrioru elanik, vandeadvokaat Indrek Veso ütles "Aktuaalsele kaamerale", et tegelikult käitub linn silmakirjalikult, sundides ise inimesi autodega liiklema.

Ta selgitas, et lasteaiakohti ei kindlustata kodu lähedale, vaid terve Tallinna piires ja ka Kadrioru Saksa gümnaasumi lastel tuleb hakata käima Sikupilli koolis, mis pole tegelikult Kadrioru piirkond. Vanemad lihtsalt on sunnitud lapsi kodust kaugemale kooli ja lasteaeda viima, vahendab ERRi uudisteportaal.

Gonsiori tänava bussiliikluse kohta ütles ta, et seal sõidab neli bussiliini ja kell 8 hommikul kasutavad bussid Gonsiori tänavat kokku 27 korda tunnis, sõites näiteks Laulupeo peatusest kuni Kunstiakadeemia peatuseni 5-6 minutiga. Tänava sulgemisega võidavad bussid tema sõnul mõne minuti.

"Aga samas autojuhtidele toob see kaasa oluliselt pikema teekonna nii ajaliselt kui kilometraažilt," rääkis Veso.

Indrek Veso kaalub planeeringu vaidlustamist halduskohtus.