„Vesilennukite angaaride rekonstrueerimine oli erakordne väljakutse, aga tänaseks on selge, et tulemus saab olema muljetavaldav,” ütles Nordecon ASi juhatuse esimees Jaano Vink. “Projekti on eksperdid nimetanud ehitusalaseks vägiteoks, kuna neid angaare polnud pea saja aasta jooksul praktiliselt üldse remonditud ja nende seisukord oli äärmiselt halb.”

„Külastajad pääsevad vesilennukite angaare nende täies ilus ja uhkuses nautima siiski tuleval kevadel. Kuigi ehitustööd on tellijale üle antud, nõuab ülimalt keerukas ekspositsiooni paigaldamine ning seonduvate ehituslike tööde lõpetamine veel palju vaeva,” märkis Jaano Vink. „Ma olen täiesti kindel, et angaaridest tervikuna saab esmalt tuleva suve tähtsündmus ning pealinna üks olulisemaid vaatamisväärsusi veel pikkadeks aastateks.”

Fakte Lennusadama angaaride ehitusest:

- Vesilennukite angaarid on teadaolevalt maailma esimesed nii suure raudbetoonist koorikkonstruktsiooniga ehitised, mis valmisid aastal 1917.

- Lennusadama ligi sajandivanuste vesilennukite angaaride betoonkonstruktsioonide taastamistöödega kindlustati maailmas unikaalse ehitise püsimine aastakümneteks.

- Tuleval kevadel avatakse Lennusadamas ainulaadne Eesti Meremuuseumi ekspositsioon, mille väljapanekus üle paarisaja suure eksponaadi.

- Muuseumis pakuvad muuhulgas põnevaid elamusi elusuuruses vesilennuk Short184, allveelaev Lembit ja jäämurdja Suur Tõll. Lisaks saavad huvilised seigelda simulaatoritel – teha õhulennu Tallinna kohal, võtta ette ümbermaailmareisi Kollasel Allveelaeval või navigeerida Tallinna lahel.