“Sidruni sümbol sobis alustades hästi,” kommenteeris märgivahetust kaubanduskeskuse turundusnõunik Edward Köster. “Selline väike ja mahlane, kes teeb konkurentidel elu kibedaks. Oma kindla positsiooni saavutanuna sobib suur ja magus Melon meie uueks tunnuseks ideaalselt.”

Uue brändi ja selle esitluskampaania on loonud reklaamiagentuur Tank.

2600 ruutmeetril laiuv kaubanduskeskus avati 2002. aasta alguses. Melonit külastab iga kuu üle 120 000 inimese. Kaubanduskeskus kuulub Arco Vara Gruppi.

Arco Vara omandas kinnistu 2001. aastal enampakkumise käigus Eesti Energialt 61,5 miljoni krooniga, hoone põhjaliku kaasajastamise ehitusmaksumuseks kujunes 55 miljonit krooni. Hoone rekonstrueerimisprojekti autor oli Martin Aunin arhitektuuribüroost EA Reng.