“Telefon on suunatud eelkõige lastele ja lastega seotud probleemidele,” rääkis lasteabi telefoni projektijuht Külli Friedemann Tartu Ekspressile.  “Helistamiste arv ei sõltu kuust ega kellaajast, ent helistajate aktiivsus tõuseb tavaliselt pärast reklaamikampaaniaid,” sõnas ta. “Tundub, et mingit rolli mängib ka ilm — sombuse ja vihmase ilmaga on helistajaid rohkem, suvekuudel ja septembris vähem — ju siis on inimesed rohkem meeldivate tegemistega hõivatud.”

Helistajate iga kõigub seinast seina — kõige noorem on olnud 6-aastane. Laias laastus pooled helistajatest on lapsed ja teine pool täiskasvanud. Helistatakse nii enda probleemidele lahenduse leidmiseks kui ka võõraste laste pärast — kui kõrvaltvaatajale tundub, et lapse enda vanemad ei saa vanemaks olemisega väga hästi hakkama.