Laatsi sõnul on linnaaparaadi ja selle teavitusvõimaluste kasutamine kampaanias kindlasti taunitav.

"Linna praegused reklaamkampaaniad on lapsikud ja läbinähtavad. Administratiivset ressurssi kasutatakse enda näitamiseks karistamatult, kuigi tegelikult ütleb uus korruptsioonivastane seadus selgelt, et läbi ametipositsiooni endale eelise loomine on seaduse rikkumine," leiab Laats.

Sotside esindaja arvates paistab selles kampaanias erakonna ja linna rahakoti segi ajamine eriti selgelt välja ning Laats leiab, et praegused linna reklaamid on tegelikult väga sarnased Keskerakonna 2009. kampaaniaga. "Vahe on selles, et neli aastat tagasi tegi Keskerakond neid enda raha eest," ütles Laats.

"Keskerakonna nii laialt linna raha eest tehtud kampaania näitab selgelt, et nad ei ole valimistele vastu minnes kindlad. Selline kõiki võimalusi kasutav paaniline tõmblemine on ennekõike märk sellest, et muretsetakse ükskõik mis hinnaga nähtav olemise pärast. Isegi siis, kui see on plakatil trummi löömine, kabareetrikk, mis ühe pealinna meerile ehk päris sobiv ei ole."

Delfi kirjutas hiljuti, et hinnanguliselt 289 090 eurot maksumaksja raha on Tallinn kulutanud varikampaaniatele linnapea Edgar Savisaare ja Keskerakonna propageerimiseks enne valimisi.