Kullasajus osalemine võib minna kulukaks
Tarbijakaitseametisse on hiljaaegu laekunud mitmeid tarbijate avaldusi, kuna mängus osalejate telefoniarved on kasvanud väga suurteks, ulatudes tuhandest isegi kuni seitsme tuhande kroonini. Tarbijate enda hinnangul nad nii palju saatesse helistada ei saanud, sest liin oli kas kinni või võttis kõne vastu automaatvastaja, paludes uuesti proovida. Tarbijad on imestunud, et raha on võetud, kuigi nad pole isegi liinile pääsenud.
Tarbijakaitseamet juhib tarbijate tähelepanu sellele, et kõne eest võetakse tasu ka juhul, kui sellele vastab automaatvastaja, raha võidakse võtta samuti siis, kui liin on parasjagu kinni. Seega võib ühes minutis liinile saamist proovides registreeruda kümneid kõnesid, mis kokkuvõttes läheb saates osalejale väga kulukaks.
Tarbijakaitseamet soovitab kõikidel inimestel, kes on mängus osalenud, tellida kindlasti kõnede eristus. Kui kõnede eristusest on näha, et mängu helistanud tarbija kõne on kestnud 0 sekundit, kuid selle eest on siiski võetud raha, on tarbijal tarbijakaitseameti hinnangu kohaselt õigus nende kõnede eest mitte maksta. Selleks soovitame pöörduda oma sideoperaatori poole.
Tarbijakaitseamet on seisukohal, et kuna saatesse helistamise number 9005588 on eritariifne, peab teenuse osutaja tarbijale enne teenuse tarbimist andma tarbijakaitseseaduses ettenähtud teavet. Teave kõne maksumuse ja eritingimuste kohta on esitletud ekraani ülaservas, kuid inimesed ei pruugi sellele tähelepanu pöörata. Seega soovitab tarbijakaitseamet mängu ajal ekraanil jooksvat infot hoolega jälgida.
Tarbijakaitseametile teadaolevalt on mitmed telefonioperaatorid asunud oma kliente antud mängus osalemisega seoses hoiatama.