Klient kinnitab, et käis 10. veebruaril Elisa teenindusbüroos uurimas, miks ei ole tulnud talle möödunud aasta novembri ja detsembri arvet. Siis sai ta teada oma võlgnevuse suuruse — 2259 krooni. “12. veebruaril pandi numbrid kinni. Rocca Al Mare keskuses käisin Elisas ja maksin arve ära,” selgitas ta.

Maksehäireregistrisse jäi aga märge lõpetamata võlgnevusest alles. Kliendi kinnitusel öeldi talle Elisast, et maksehäireregistris ei muudeta võlgnevuse staatust enne, kui on makstud ka 17. veebruaril ja 5. märtsi maksetähtajaga arve. “See on väljapressimine,” kõlas tema karm hinnang. Antud arve tasus ta 8. märtsil.

Elisa selgituse kohaselt on antud klient olnud nende juures 2,8 aastat ning selle aja jooksul Elisale sideteenuste kasutamise eest korduvalt võlgu jäänud. Võlgnevused on tal Elisa ees olnud 2009. aasta juunis ja juulis ning 2009. aasta novembris ja detsembris kasutatud teenuste eest.

Samuti on ettevõtte kinnitusel klient arved nendes kuudes kasutatud teenuste kohta kätte saanud õigel ajal. Seoses uue arveldussüsteemi kasutusele võtmisega hilinesid Elisa klientide jaanuarikuu arved, mitte eelmise aasta novembri- ja detsembrikuu arved.

8. märtsiks oli klient kõik oma võlgnevused tasunud ning 9. märtsil umbes kell 8.40 lõpetati kliendil maksehäire.