Postimees kirjutas, et inimesed pääsesid õnnetusest kerge šokiga.

Kokkupõrke ajal ujuvrestoranis tööd teinud kelner Heiki Tompson kirjeldas, et söögisaalis läks ootamatult järjest pimedamaks ning Baltic Jet sõitis otse sööki nautivate inimeste suunas.

“Käis korralik pauk. Inimesed reageerisid erinevalt, osa jooksis arvet maksmata restoranist minema,” rääkis Tompson, kellele õnnetus tõi purunenud pudelite ja laos laiali kukkunud kastide näol lisatööd.

Restorani peremehe Igor Grojici sõnul oli kahju minimaalne. Purunesid suveterrassi sarikad ja osa seintest ning Admirali kere sai väikese augu.

“Nordic Jetline peaks meile tänulik olema, sest me võtsime suurema paugu enda peale,” ütles Grojic. Tema sõnul üritas katamaraan enne kokkupõrget ka pidurdada, kuid siis oli juba liiga hilja.

AS Nordic Jetline’i (NJL) müügijuht Sigrid Tammes teatas BNS-ile, et NJL-i juhtkond alustas reisikatamaraaniga aset leidnud juhtumi uurimist ning selle tulemused kavatseb Nordic Jetline avalikustada asjaolude selgumisel.

“Katamaraan Baltic Jet jätkas oma tavapäraseid liinireise juba esmaspäeva hommikul kell 9.15,” ütles Tammes ja lisas, et AS Nordic Jetline palub ujuvrestorani Admiral klientidelt, personalilt ja omanikelt neile tekitatud ebameeldivuste pärast vabandust.

Eesti Päevaleht Online’i teatel puudub Admiralil kindlustusleping.

Omanik pole kindlustuslepingut sõlminud, mistõttu saab kahjusummat katamaraani omanikult Nordic Jetline’ilt nõuda vaid kohtu kaudu, kui firma vabatahtlikult raha ära ei maksa, teatas EPL Online’ile klassifikatsioonifirma MereregistriLaevade Eesti AS.