Kuna tegemist oli piirhinnaga oksjoniga ja määratud piirhind jäi ületamata, ei ole omanik kohustatud oksjoni reeglite järgi autot müüma.

Kokku laekus Keresele kuulunud autole 16 pakkumist.

Ajakirjanduse andmetel sai Paul Keres selle auto 1963. aastal Los Angelese turniiril võidetud esikoha eest. On ka väidetud, et Keres sai maleturniiril auhinnaks raha ja ostis selle eest ise talle meeldima hakanud auto.

Kerese võidetud auto saatsid maleturniiri korraldajad 1963. aasta suvel laevaga Riiga ja kuigi NSV Liidu tollimaks oli tookord 200 protsenti, sai maletaja auto kätte tollivabalt, kirjutas SL Õhtuleht eelmisel nädalal.

Autoasjatundjad on öelnud, et tegemist on esimese uuena toonasesse Nõukogude Eestisse toodud ja registreeritud Lääne autoga.

1973. või 1974. aastal müüs Keres oma auto maha ja sõitis ringi punase sportautoga Pontiac Monte Carlo. Kerese Rambler Classicu omandanud Egon Saa lammutas sõiduki peaaegu kereni lahti, pakkides kõik detailid kastidesse ja karpidesse. Rambler Classicu omandanud vanade autode huviline Urmas hakkas Keresele kuulunud autot taastama eelmise aasta augustis, kirjutas SL Õhtuleht.