Pentus-Rosimannus ütles Delfile, et välireklaamikampaaniat korraldab erakond, ta ise hakkas kampaaniat ette valmistama juba 2017. aasta lõpus. Sealjuures valis ta välja ka enda välireklaami asukohti.

Pentus-Rosimannus on enda sõnul lisaks erakonnalt kampaania tegemiseks minevatele summadele panustanud nii isiklikest vahenditest, seda eelkõige kampaania korraldamiseks sotsiaalmeedias, kui leidnud välireklaami jaoks toetajaid.

Kui suure summa eest Pentus-Rosimannus lisaks erakonalt tulevatele vahenditele reklaami saab, ta Delfile ei öelnud. Samuti ei öelnud Pentus-Rosimannus, kes on tema toetajad. Sellekohase info edastab tema sõnul erakond pärast kampaania lõppu.

Kohati jääb mulje, et Pentus-Rosimannuse reklaame on rohkem kui piirkonna esinumbril Siim Kallasel. Pentus-Rosimannuse sõnul pole Kallas selles osas talle etteheiteid teinud.

Eile teatas Pentus-Rosimannus Eesti Päevalehe veergudel, et poliitreklaami levitajatelt tuleks nõuda tellijate ja rahastajate avalikustamist. Nimelt juhtis Keit Pentus-Rosimannus väliskomisjonis valminud raporti koostamist, mille eesmärk oli tema enda sõnul parandada inimeste teadlikust valeinfo levikust.

"Praegu on meil olukord, kus välisriigist on võimalik pommitada teise riigi elanikke tänava ja sünniaasta täpsusega väliselt rahastatud poliitiliste kampaaniate või antikampaaniatega, ostetud lugude ja väärinfoga. Keegi ei saaks aru, kes nende kampaaniate taga on. Esimese asjana tuleb selline asi ära lõpetada. Peab olema teada, kes finantseerib ja tellib," teatas eilses lehes Pentus-Rosimannus.

Näib, et tänaseks on ta meel muutunud, sest oma enda kampaania rahastajaid ja allikaid ta ei soostunud avaldama.