Ravimitootjate palgatud suhtekorraldusfirma meediaplaanis on kirjas, et PR-firma aitab ravimitootjatel korraldada kolmekuulise kampaania, mille eesmärk on suurendada "apteekide võimualast" käsimüügiravimite väljatoomise toetajate hulka, tuua esile vabamüügi lisaväärtused, tutvustada Skandinaavia näitel vabamüügi süsteemi positiivseid külgi ning "kasvatada teemat toetavad kõneisikud", vahendab ERR Uudised.

Ravimitootjate Liidu juhi Riho Tapferi sõnul on kampaania maksumus suurusjärgus 9000 eurot, millest 6500 eurot saab suhtekorraldusfirma.

Täpselt samal päeval, kui ravimitootjad tutvustavad oma uuringu tulemusi, käivitavad Eesti Apteekrite Liit ja Eesti Apteekide Ühendus kampaania "Küsi apteekrilt nõu!"

Ravimimüügi käibest 36 miljonit eurot moodustavad käsimüügiravimid ning selle turu nimel võitlus käibki.