“Kui presidendiproua ütleb, et Kalevi tooted, millega on üles kasvanud mitmed põlvkonnad Eesti inimesi ja mille valmistamisega näevad igapäevaselt vaeva sajad inimesed, on “kräpp”, siis see teeb kurvaks,” selgitas Delfile AS Kalev Chocolate Factory turundus- ja müügidirektor Monika Heinrand.

Heinrand nentis samas, et omaette küsimus on üldse, mis on “kräpp” Eesti Vabariigi esimese naise arvates. “Kõik ei saa endale lubada sadu kroone maksvaid käsitöökompvekke või katseid endale kommi kodus valmistada,” märkis ta.

Kalevi toodang on turundus- ja müügidirekori kinnitusel olnud ja on kvaliteetne: “Seda kinnitavad meie turuosa, klientide lojaalsus sõltumata sellest, milline on parajasti riigikord või kes on president ja tema abikaasa. Ma loodan siiralt, et siin on tegemist tendentslike arvamuste küüsi langemisega, vastasel korral peaks kogu toiduainetööstuse kinni panema ning seda mitte ainult Eestis.”

Inglise keeles on sõnal crap lai tähenduste skaala — alates jamast kuni sõnnikuni.