Lennuk alustas sõitu Lõuna-Prantsusmaalt Avignoni linna lähistelt, suundus otsejoones Eestisse ning tiirutas Tapast põhjapool. Lennuk tegi üha madalamaid lende ning suundus seejärel Ämari kohale, tehes seal mõne tiiru ning suundus seejärel Paldiski poole. Järgmine märge oli lennukist Soome lahe kohal, seejärel kadus radaripilt ning kogu lennuki liikumisinfo. Eesti õhuruumis viibis lennuk vähemalt kaks tundi.

Tallinna lennujaama andmetel ei olnud Prantsusmaalt Tallinnasse saabuvat lennukit lennujaama oodata ning tegu võis olla eralennukiga.

Tallinna lennujaama esindaja sõnas, et arvestades õhusõiduki lennukõrgust ning lennu trajektoori, võis eeldada, et lennuk tutvus maastikuga või tegi õppelendu. Et tegemist võib olla militaarlennukiga, võis välja lugeda trajektoorist Ämari suunas.

Kaitseministeeriumi pressiesindaja Andres Sang lisas, et tegemist ei olnud järjekordse hävituslennukiga, mis Eesti kohal madallendu teeb. "Kui tegemist oleks mõne hävituslennuki madallennuga, oleks sellest ka inimesi teavitatud." Sang ei välistanud võimalust, et tegemist võib olla nii tsiviil- kui militaarõppelennuga.