Lapsevanemaid peavad kohatuks, et Õllesummeri reklaamidel olevad tegelased on äravahetamiseni sarnased laste seas väga populaarse kodumaise joonisfilmi “Kontsert porgandipirukale” karakteritega.

„Kunstnik Heiki Ernitsa poolt õllesummeri reklaamis kasutatud tegelaskujudel ei ole mingit pistmist konkreetsete tegelastega joonisfilmidest „Lotte” ja „Kontsert porgindipirukale”,” lausus Põldma Delfile saadetud teates.

„On kahetsusväärne, et Eesti Lastevanemate Liit ajab segi kunstniku stiili ja konkreetsed tegelased,” lisas Põldma.

Eesti Lastevanemate Liit kutsub Õllesummeri korraldajaid näitama üles kodanikuvastutust ning lõpetama kohatu reklaamikampaania.

Meelelahutusfestivali “Õllesummer” korraldaja OÜ Meediaekspress teatas Delfile, et soovib koostöös lastevanemate liiduga tekkinud probleemile lahenduse leida.

“Õllesummeri reklaamikampaaniates on läbi kõikide aastate kasutatud kunstnike poolt joonistatud karikatuurseid tegelasi, sh ka loomakesi,” märkis OÜ Meediaekspressi turunduskommunikatsiooni spetsialist Eva Luigas. “Alates 2002. aastast on meie reklaamikampaania kunstnikuks Heikki Ernits. Enne Heikki Ernitsat oli Õllesummeri reklaamide kunstnikuks Hillar Mets.”