Reformierakonna väitel kulus neil kohalike vallimiste kampaaniaks 12,6 miljonit ning Keskerakond teatas napilt üle 12 miljoni krooni kulutamisest, ehkki vähemalt Tallinnas torkas Keski rekklaam ülivõimsalt silma.

Volkov ütles Delfile, et kampaaniaks kulutatud raha ei pruugi sõltuda meediamahu suurusest - oleneb, millised võimalused on mõjutada meediaid hinna osas või mida lisaks meediale veel tehakse.

Lõppenud valimiskampaaniat meenutades ütles Volkov, et Reformierakonna reklaame vaadates pandi rõhku rohkem sisule ja Keski omi vaadates pandi rõhku rohkem vastandumisele. Täiesti vabalt võib olla, et need tegevused on lõppkokkuvõttes sama kallid, arvas reklaamiagentuuri juht.

Tallinna linnavalitsusel laiem mängumaa

"Ma kahtlustan isiklikult küll aga ka seda, et Tallinna linnavalitsusel on oluliselt lihtsam mõjutada välimeedia firmasid, andmaks rohkem pindasid, kuivõrd reklaamimaksu osakaal välimeedia firmade hinnast on päris suur," ütles Volkov. "Sellega mängimine on linnavalitsuse pädevuses," lisas ta.

Kindlasti pani Keskerakond oma kampaanias oluliselt suuremat rõhku Tallinnale ja Reform ülejäänud vabariigile, ütles Volkov. "Seega võib jääda mulje Tallinnas elavale inimesele, et Keskerakonna kampaania oli suurem. Üldistatud statistika võib olla vabalt nii, et nad on enam vähem võrdsed."

Volkovi sõnul on teada ka see, et erakonnad ei rahasta oma kampaaniaid ainult enda käest läbi liikuvast rahast. "Ei tee seda ei Keskerakond ega Reform. Väga paljud erakondade kandidaadid kasutavad oma sõpru ja muid rahastajaid endaga seotud kampaaniaosade rahastamiseks - tegemist on ju lõppude lõpuks ikkagi äriga."

Ta tõdes, et see info on reegline salastatud. Samas Volkov ei välista, et paljudel juhtudel keskne koordinatsioonikomitee ei pruugi teada nendest kõrvalrahastamistest midagi - tegemist on ju sisuliselt potentsiaalse korruptsiooniga.