NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Kommentaar eemaldatud
Kommentaar eemaldatud
Kommentaar eemaldatud
Anonüümne kommentaar
10.11.2017 18:32
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Lubage irvitada!" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
10.11.2017 18:34
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Enn Suurpõld" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
10.11.2017 18:37
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "mees19" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
10.11.2017 18:38
üsna hea mõte.
10.11.2017 18:40
Tegelikult on küsimus õigesti tõstatatud. Kui kurjategija teab,et võib lõpetada surmanuhtlusega hoiaks see mõndagi tagasi. Teiseks. Kas kurjategija elu on rohkem väärt kui ohvri oma?
Ja,jah,nõustun reeglitega.
    10.11.2017 19:18
    Minu arvamus, tehke see eluaegne tõesti selliseks kus lobi antakse üksikkambrisse, anonüümselt, puuduvad igasugu kontaktid kaasinimestega, kaasaarvatud valvurid, med abi niikähku kui võimalik, loe raamatuid ,vaata puuri, ja arvesta vaikusega, nii 40 aastat ,pluss...Meil jah olid sellised eluaegsed vangid,staarid,nagu Kalda... surmanuhtlus..aitaks mõne puhul , aga kes hakkaks timukaks? Aga samas ...
    10.11.2017 19:35
    Kohut peavad teatavasti inimesed ja inimesed on ekslikud. Kui on olemas kasvõi 0,00001% tõenäosus, et süüdi on mõistetud siiski vale isik, ei olesurmanuhtlus õigustatud.
    Aga potitama ja pillitama eluaegseid ei peaks. Neil peaks olema õigus võimalusele tõestada enda süütust, kui nad süütud on. Rohkemat ei ole vaja.
    10.11.2017 21:55
    ...
    Kolmandaks!
    Mõrtsuka ülalpidamiseks koorib riik makse kõigilt riigi kodanikelt ja riigis ametlikult töötavailt ja äri ajavailt inimestelt - seega ka tapetu lähedastelt (ilma neilt nõusolekut küsimata) ...ja see on juba tõeline ülekohus!
    Eesti rahvas vajab referendumit surmanuhtluse taastamise küsimuses!
10.11.2017 18:42
Äkki tahaks võõra mobla sahkerdaja ja tüdrukuteahistaja endale ka reaalset karistust?
10.11.2017 18:51
Seda ütleb tegelane, kelle erakond peab pooli inimesi ülearusteks.
10.11.2017 18:58
Preventatiivselt on surmanuhtlus kodanikkonnale kasulik - hukatud ei vägista ega tapa. Majanduslikult on surmanuhtlus riigile kasulik - jäävad ära kinnipidamiskulud. Vastupidiseid argumente ei tule kohe pähe. Seega toetan ettepanekut.
10.11.2017 19:21
EKRE kaagid tahaks ainult tappa.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    10.11.2017 20:30
    Halvustajatele.
    Miks ei võiks siis selle kohta arutelu algatada. Iseenesest täiesti ühiskondlikult vajalik teema püstitus J. Madissoni poolt.
    Ise pooldan ka paadunud ja parandamatutele kurjategijatele surmanuhtlust.
    Vana Testamentk Piiblisi ütleb Moosese raamatus: Nõnda hävita kuri enese keskelt.
    (Mõeldud siis seda, et kurjus ei leviks ega saavutaks meelevalda ümbritseva suhtes.) Kindlasti on oluline, et surmanuhtlusi ei otsustataks kergekäeliselt.
    10.11.2017 20:35
    Kui piiblit tahad välja tuua, siis peaksid teadma, et kristlus toimib uue testamendi järgi.
    11.11.2017 13:11
    Kui sul omal ükskord nuga soolikate vahel s..ta segab, küll siis tuleb ka ekrelaste ja enamiku eestlaste ettenägelikkus ja appihüüe meelde ! Aga hilja. Sina pääsed teise ilma minutitega aga meie peame elama mõrtsukate hirmu all edasi. EI, me võitleme ja nõuame edasi mõrtsukatele tahtlike kuritegude eest surmanuhtluse taastamist!
Anonüümne kommentaar
10.11.2017 19:26
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Heh!" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
10.11.2017 19:27
EL ei luba surmanuhtlust ehk enne peaks EKRE suutma veenda eestlasi EL-ist välja astuma.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    10.11.2017 21:00
    Mis näitab ülimalt hästi millega see partei tegeleb ja, et reaalsest poliitikast pole siin haisugi:) Tehke algul oma programm ümber oma avaldustele vastavaks:)

    P.S. Kas sellised üllad ideed tulid Jaagule pähe järjekordsel skinnidest maloletkade orgial? Rõvedalt väike on see eestike eksole;)
    10.11.2017 22:04
    did_186402!
    Kuni EL-is on võim liberastide (kõikelubajate) käes, ei tule seal mingit "reeglite ümber tegemist"!
    10.11.2017 22:15
    ...Kuni EL-is on võim liberastide (kõikelubajate) käes, ei tule seal mingit "reeglite ümber tegemist"! ...

    äh, ära plära...
10.11.2017 19:52
Kui ma Madisoni väljaütlemistega ka igakord (enamuses vist isegi) nõus ei ole, siis see kord kirjutan kahe käega alla! Olen kogu aeg seda meelt olnud, et vägistajate ja mõrtsukate jaoks on ainus karistus surmanuhtlus!
10.11.2017 19:58
Kas see seadus laieneks ka mentidele?
10.11.2017 20:06
Olen samuti surmanuhtluse taastamise poolt. Elukutselist kurjategijat parandab ainult haud (kui ta hauda üldse vääribki).
10.11.2017 20:08
Toetan selles küsimuses täiega Madisoni.
Ainuke häda on et seda ei taastata. Toetub sellele, et pärast surmanuhtluse täideviimist võivad ilmneda uued asjaolud ning hukatu võib osutada süütuks. Temale tehtud ülekohut pole sel juhul enam võimalik heastada.
No aga on ju 100 protsenti tõestatud juhtumid: geenimaterjal, hulk tunnistajaid. Võtame või Breiviku: mis trikiga too lastetapja süütuks võiks osutuda?
    10.11.2017 20:37
    Kui Norras natsid võimule saaks, siis tehtaks ka breivik süütuks.
    11.11.2017 12:13
    No ka tapmiseid küllalt toimunud kus "süütuks" hiljem kurjategija osutub - kasvõi näiteks juhused Tartu tänavailt kui kurjategijad on tapmise korda pannud turvakaamera vaateväljas aga kohus ei ole materjali arvestanud tõendina kuna pätt ei teadnud, et on kaamera vaateväljas ja pätt leiab, et tal õigus kuna peab olema teatatud, et on videovalve. Mida siin teatada? Et valiks siis koha kus kaamerat pole? Selliste retside puhul mu käsi ei väriseks, olla ise täidesaatja.
10.11.2017 20:16
Saaks inimrämps siis eluaegsegi. Aga ei saa.
10.11.2017 20:30
Ei toetta surmanuhtlus, aga eluaegne vangistus võiks olla küll.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega