"Ühistranspordile eelisradade loomine on ju iseenesest igati positiivne algatus. Ja kindlasti on mõistlik rakendada uut korda suvel, kui liiklus rahulikum. Keskerakondlikule Tallinnale iseloomulikult tehakse seda aga taas kiirustades ja poolsalaja," lausus Juske.

Sotsiaaldemokraadid on Juske kinnitusel alates tasuta sõidu idee väljakäimisest tänavu jaanuaris pööranud tähelepanu sellele, et linnavalitsus kavandab väga olulises ja rahamahukas valdkonnas põhimõttelisi ümberkorraldusi kehtiva arengukavata.

"Linnavalitsus oleks pidanud esitama ühistranspordi uue arengukava juba 2010. aasta suveks, kuid pole seda siiani teinud," nentis Juske.

Täna on Juske hinnangul saanud selgeks, et linnavalitsusel on väga selge tegevuskava, kuidas ning millal ühistranspordi valdkonnas asju ümber korraldada. Tema sõnul kardab linnavalitsus oma tervikplaani avalikkusega jagada, kuigi miljoneid eurosid neelav pealinna propagandamasin võimaldaks oma suurepäraseid ideid tallinlastele söögi ette ja söögi taha tutvustada.

"Linnakodanikel on demokraatlikus ühiskonnas õigus saada olulistest ümberkorraldustest teada võimalikult varakult. Linnavalitsus pole öövarjus sõiduradu maha märkides avalikule võimule pandud eelneva informeerimise kohustust aga täitnud," leidis Juske.

Juske kinnitusel toob õige pea algav Soo tänava kapitaalremont kogu Kalamajas kaasa uue liiklusskeemi.

"Kui soovisime selle plaaniga linnaosa halduskogus vastu suvepuhkust lähemalt tutvuda, teatas linna transpordiamet, et uut liikluslahendust veel ei avalikustata. Kui see nüüd mõne nädala pärast üleöö tööle rakendub, on tulemuseks sarnane lugu ühistranspordi radadega," sõnas Juske.

"Ma väga loodan, et linnavalitsus teab, mida ta teeb. Vastasel korral ootab meid tasuta ühistranspordile panustava Tallinna asemel õige pea liikluskaosesse uppuv linn. Kaasneva kahju maksavad seejuures kinni mitte linnajuhid, vaid tavalised tallinlased," märkis Juske.