Ühendatud Piletite AS avas senise 11800 eritariifse numbri kõrvale tavatariifse rikketelefoni 6118000, millele helistades ei lisandu enam kliendile operaatoripõhist lühinumbrile helistamise teenustasu. Paljudele piletiostjatele tuttav ID-pileti abiliin 11800 laienes tasuliseks ID-pileti info- ja ostuliiniks.

Juba mõnda aega võtab 6118000 vastu kõiki ID pileti teenuse toimimise ning võimalike probleemidega seotud kõnesid tavatariifse hinnaga. Samas paljudele piletiostjatele tuttav ID-pileti abiliin 11800 pakub nüüdsest lisaks ID pileti soetamisega seotud infole ja juhenditele ka mugavat võimalust soovitud pilet kohe telefonikõne vahendusel soetada. Mõlemad liinid on nüüdsest avatud ööpäevaringselt seitse päeva nädalas.

Info- ja ostuliini eesmärgiks on muuta piletiost lihtsaks – seda vaid telefonikõne abil. Telefonioperaator juhendab klienti sobiva pileti leidmisel ning teostab soovi korral ka maksetehingu krediitkaardi vastu. Maksekaardi andmete avaldamist telefonioperaatorile ei tasu karta – kaardiandmeid süsteemi ei salvestata. Tulevikus on kliendil võimalik maksekaart siduda ka oma mobiiltelefoni numbriga – sellisel juhul ei tule kaardiandmeid iga ostutehingu teostamisel telefonitsi ette lugeda.

Info- ja ostuliini tooteportfellis on esindatud kõik Ühendatud Piletite AS piletisüsteemiga liitunud partnerite piletid, sealhulgas transpordi, näituse, spordi jm. Nii on võimalik telefonikõne vahendusel soetada ka näiteks Tallinna Loomaaia ID-pilet, millega pääseb loomi uudistama kassast läbi astumata, sisestades ID-kaardi värava kõrval asuvasse kaardilugejasse.