Presidendi kätlemistseremoonia ajal hoolitsesid erakanalid selle eest, et pakkuda tasemel meelelahutust neile, kes Estonia kontserdisaalis toimuvale vaheldust soovisid. Nii istusid kell 20.00 telerite ette Ene (nimi muudetud- toim.) ja tema kaks last - üks 5-, teine 9-aastane - ning hakkasid TV3-st kogupere mängufilmi "Garfield" vaatama.

Reklaamipausi ajal nähtu pani aga lapsevanema imestama: alguses kondoomi- ning seejärel libestireklaam, mida tavapäraselt näeb hilisematel õhtutundidel. "Vabariigi aastapäeva õhtul koos mudilastega "Garfieldi" multikat vaadates tuli reklaamipausi ajal vastata küsimustele: mis on kõige õhem kondoom ning mis on naudingugeel. Kes on reklaami sihtgrupp: 5-9 aastased?" küsis Ene. Sarnast muret kurtis ka teine Delfi lugeja, kes pidas olukorda kentsakaks just seetõttu, et keset koguperefilmi vaatamist on ebamugav ja kohatu vastata lastele seksuaalelu puudutavatele küsimustele.

"Vabandame, et oleme ebamugava olukorra tekitanud," ütles TV3 avalike suhete juht Kertu Jukkum. Küsimustele, miks näidatakse taolist kondoomi- ja libestireklaami multifilmi ajal, kui telerite taga istuvad ka lapsed ning kui sobilikuks seda peetakse, vastas Jukkum, et TV3 on kommertskanal ja reklaami planeerimisel arvestame reklaamiseadusega. "Siinjuures vastuolu ei ole. Mõistagi on inimestel erinev taluvuspiir ja üldiselt püüame taolise olukorra tekkimist vältida. Anname endast jätkuvalt parima, et täita ootusi toredate koguperefilmide näitamisega," ütles Jukkum.

Liitu uudiskirjaga