Lisaks kallitele Saksa autodele, kasutavad riigiametnikud ka neljaveolisi Volvosid ning keskklassi Škoda Superb`e, mille hinnad algavad küll umbes 20 000 eurost (ligi 313 000 kroooni) ent küündivad luksuslikema variantide puhul üle 32 000 euro (poole miljoni krooni). Samuti hakkas parklas silma ka paar-kolm maasturit.

Säästlikumad kõrged riigitöötajad kasutavad aga Jaapanis toodetud keskklassi autosid, mille hinnad uutena jäävad vahemikku 15 000 - 25 000 eurot (230 000 - 400 000 eesti krooni).

Kellele riigiametnike autod kuuluvad?

Sotsiaalministeeriumis on kantsleril ametiauto. Ministeeriumis on ametisõitudeks ka kaks sõidukit koos autojuhtidega. Vajaduse tekkimisel makstakse ametnikele isikliku sõiduauto kasutamise kompensatsiooni isikliku autoga tehtud konkreetsete ametisõitude eest. Püsikompensatsioon on sotsiaalministeeriumis ainult ühel liikumispuudega töötajal, kes tööle tulekuks ei saa kasutada ühistransporti.

Ka siseministeeriumis on ametiauto kantsleril, asekantslerid sõidavad isiklike autodega ega saa kompensatsiooni.

Välisministeeriumi kantsleril on samuti ministeeriumi auto. Asekantslerid jt. töötajad kasutavad enda autosid ja toetusi ei saa (v.a. kui on siseriiklikus lähetuses oma autoga, siis kütusekulu).

Majandus-ja kommunikatsiooniministeeriumi kantsler sõidab ministeeriumi poolt liisitud autoga. Asekantsleritel on isiklikud autod.

Justiitsministeeriumi kantsleril on ametiauto, kõik teised töötajad kasutavad oma isiklikke autosid. Lisaks on ministeeriumil kaks sõidukit koos autojuhtidega ametialasteks sõitudeks. Mingit autokompensatsiooni kellelegi ei maksta.

Kultuuriministeeriumis kasutavad kantsler ja asekantslerid ministeeriumi autosid.

Põllumajandusministeeriumis ei ole kantsleril ega asekantsleritel ametiautot.

Riigikantseleis on kaks autot, mida saavad oma ametisõitudeks kasutada kõik Riigikantselei töötajad, sh riigisekretär.