"Hetkel on rahvas lennukis kinni istunud kaks tundi ja siiani pole lendutõusmise märke. Lennuki kapten ütles, et võime siin olla 3-4 tundi. Inimesed on lennukis niiöelda lukus ja rahvast lennukist välja ei lasta," kirjeldas üks lugeja Delfile kella 18.30 paiku.

19.20 ajal - kolm tundi pärast lennukis ootamist - kirjeldas mees, et lennureisijatele pakuti vett, kuid mitte midagi toekamat süüa. "Esimesed inimesed said osta, aga nüüd on ka toit otsas. Snäkke veel on. Rahvas pole toimuvaga rahul," lisas ta. "Kõige enam tekitab küsimust see, miks inimesi välja ei lasta. Internetis oleva info kohaselt on viivitus juba kuus tundi. Lennuk on rahvast täis - siin pole enam ka õhku," kirjeldas lennukis viibiv lugeja.

Lennuk tõusis õnneks õhku kell 20.22, neli tundi oodatust hiljem.

Tallinna lennujaama kommunikatsioonijuht Priit Koff kinnitas, et piloot ootas Londonist luba Gatwicki lennujaamal maanduda.

BBC teatel on tõrked Gatwicki lennujaamas tingitud ühe lennuraja ajutisest sulgemisest kohaliku aja järgi kell 13.15 kuni 13.45. Nimelt lõhkes kiirendusrajal Air Canada lennuki rehv. Kell 14.12 suleti lennurada uuesti, et Torontosse lendama pidanud masinal oleks võimalik esimesel võimalusel maale tagasi saada.

Gatwicki lennujaama teatel kasutakse tagavara lennurada, kuid sellest hoolimata on lennuliikluses viivitusi, millega reisijad - nagu ka näiteks Tallinnas lendutõusmist oodanud inimesed - arvestama peavad. Lennujaama töötajad vabandavad viivituste pärast ning lisavad, et on oodata ka lendude tühistamist.

Arvestades lennupraktikat, lähtutakse põhimõttest, et kuni niivõrd tiheda liiklusega lennujaam - nagu seda Gatwick on - pole andnud maandumisluba, ei saa lennuk lähtekohast õhku tõusta. Inimesed ei saanud lennukist välja seetõttu, et lend peab olema stardivalmis.