Kultuuripealinna infokeskus avab uksed Rotermanni kvartalis Rotermanni ja Ahtri tänavate nurgal paiknevas nn Mustas majas. Enam kui 200 ruutmeetri suuruse keskuse sisekujunduse autor on disainer Martin Pütsep, sisustuses tooni andvad põnevad toollauad „Peata Kanad“ on loonud disainer Tarmo Luisk, põrandat kaunistab Tallinna kesklinna kaart.

„Hea ja keskse asukohaga ning meeldejääva kujunduslahendusega kultuuripealinna infokeskuse eesmärk on jagada põhjalikku teavet nii läheneva kultuuripealinna aasta, programmis oleva enam kui paarisaja projekti ning nende korraldajate kohta,“ tutvustas sihtasutuse Tallinn 2011 juhatuse liige Jaanus Mutli. Keskusest leiab interaktiivse infostendi ja LED-ekraanid ning saab infot mitte üksnes Tallinna, vaid ka kogu Eesti kohta. Selleks teeb infokeskus tihedat koostööd EASiga, kes on keskuses väljas oma materjalidega.

„Ühtlasi saab infokeskusest osta ka kultuuripealinna meeneid, mille tootevalik on tänaseks koostöös reklaamiagentuuriga Velvet saanud lisa,“ lausus Mutli. Meenevalikuga saab eelnevalt tutvuda värskenduskuuri läbi teinud ja samuti reedel avatavas kultuuripealinna e-poes veebiaadressil http://pood.tallinn2011.ee.

Keskus saab koduks ka Euroopa kultuuripealinna vabatahtlikele, keda on praeguseks registreerinud juba ligi 600. Lisaks sellele saavad keskust oma tööks kasutada välisajakirjanikud ning seminarideks ja vastuvõttudeks kõik sihtasutuse Tallinn 2011 partnerid.

Kultuuripealinna infokeskuse reedeõhtusel avamispeol esitletakse ka täna käibele tulnud Eesti Posti uut, 2011. aasta Euroopa kultuuripealinnale Tallinnale pühendatud postmarki. Kevadel lõppenud ideekonkursi võitis Heino Prunsvelt oma tööga „Lost in Tallinn“. Eesti-sisene postmark nominaalväärtusega 5.50 on trükitud trükikojas Vaba Maa. Margi tiraaž on 2 000 000. Nii võidutöö kui ka teiste võistlusel osalenud ideekavanditega saab alates reedest, 10. septembrist tutvuda Tallinn 2011 veebilehel avatavas virtuaalses Eksperimentaalgaleriis http://galerii.tallinn2011.ee.