ERR-i juhatuse liikme Ainar Ruussaare sõnul on aga vaatajate arvust tähtsam algatuse sümboolne väärtus. "ETV+ ei ole reitinguprojekt, vaid pikaajaline missioon, mis muudab Eesti tugevamaks ja tervemaks ning elu siin paremaks. Seetõttu tuleb esialgu jätta tagaplaanile emotsionaalsed arutelud vaatajanumbrite üle. Tähtis on hoopis muu, see, et ETV+ on algatus, millest juba kirjutavad kogu maailma väljaanded ja räägivad kõik Euroopa diplomaadid. See ei ole seiklus ega avantüür – see on väga tugev sõnum ja hea tahte akt, mis muudab tugevamaks kogu Eesti Rahvusringhäälingu," kinnitas Ruussaar.

TNS Emori andmetel vaatas esimese eetrinädala jooksul ETV+ kanalit vähemalt ühe minuti jooksul 294 000 inimest vanuses 4+ (24,2% sihtrühmast). Eestlasi oli vaatajate hulgas 217 000 (25,7% sihtrühmast) ning mitte-eestlasi 77 000 (20,7% sihtrühmast).

TNS Emori internetilehekülgede külastusstatistika mõõtmissüsteemi TNS Metrixi andmetel oli ETV+ kodulehel 40. nädalal üle 31 000 külastaja.