Tralla selgitas "Aktuaalsele kaamerale", et praegu teadaoleva info põhjal said Estonian Airile saatuslikuks varasemad juhtimisvead, liiga ambitsioonikas turuvallutusplaan ja ümberkorralduskava, millega poleks ettevõte vähemalt Euroopa Komisjoni hinnangul kasumisse jõudnud, vahendavad ERR Uudised.

Tralla lisas, et Komisjoni ametnike sõnul muutis Estonian Air korduvalt oma strateegiat, et 2006. aastal tekkinud kahjumist välja tulla, kuid selle käigus pole alati tehtud Euroopa Komisjoniga koostööd.

"Märksõna, mis tänast otsust iseloomustab, ilmselt ongi Eesti valitsuse kehv kommunikatsioon Euroopa Komisjoniga - esimesed rahasüstid, mis riik lennufirmasse tegi, tehti omapäi, ilma kokkuleppeta Komisjoniga," rääkis Tralla.

Tralla sõnul on Brüsseli ametnikud öelnud, et Eesti valitsus hakkas riigiabi Euroopa Komisjoni konkurentsipeadirektoraadiga kooskõlastama liiga hilja, olles selleks ajaks juba kaks korda Estonian Airi raha sisse pannud ja sellega tegelikult kaotati Euroopa Komisjoni usaldus.