Üldiselt toidab mootorisüsteem lennuki kabiini suruõhuga ja kere on survestatud, kuid kui lennuki surve all olemise tõttu mingi luuk või uks eest ära lendab, siis tekib järsk dehermetiseerimine, mis on väga ebameeldiv - see võib inimese vere keema ajada, tekitada hapnikuvaeguse ja viia teadvusekaoni, vahendas ERRi uudisteportaal Porro sõnu.

"Arvestus on selline, et maksimaalsel lennukõrgusel ei tohi kabiinis õhurõhk olla madalam kui see oleks standardtingimustes 2400 meetri kõrgusel. Ka avariilaskumisel peavad piloodid kiiresti laskuma 3000 meetri kõrgusele, mida ilmselt ka need piloodid tegid," selgitas Porro.

"Kui selline asi juhtus, siis piloodid viisid masina laskumise peale, aga kas nad olid ise siis juba teadvuseta või mitte, on spekulatsioon," ütles Porro, kelle sõnul on graafikutelt selgelt näha, et piloodid hoidsid oma kurssi väga täpselt, kuid lennuki laskumine oli kõikuv, samuti ei muutunud lennuki kiirus.