Õllesummeri reklaamidel olevad tegelased on äravahetamiseni sarnased laste seas väga populaarse kodumaise joonisfilmi “Kontsert porgandipirukale” karakteritega.

”Leiame, et vabas ühiskonnas peab leiduma igaühele oma koht; ruumi olgu ka õllefestivali jaoks,” on kirjas liidu avalduses. „Ent multifilmitegelastega välireklaamid loovad paraku mulje, nagu oleks tegu lasteüritusega.”

„Mis veel halvem: sedalaadi reklaam edastab sõnumit, nagu oleks õlletarbimine vajalik ja väärtuslik osa elust,” leiab lastevanemate liit. „Niisugust sõnumit ei saa mitte kuidagi õigeks pidada.”

Eesti Lastevanemate Liit kutsub Õllesummeri korraldajaid näitama üles kodanikuvastutust ning lõpetama kohatu reklaamikampaania.

Meelelahutusfestivali “Õllesummer” korraldaja OÜ Meediaekspress teatas Delfile, et soovib koostöös lastevanemate liiduga tekkinud probleemile lahenduse leida.

“Õllesummeri reklaamikampaaniates on läbi kõikide aastate kasutatud kunstnike poolt joonistatud karikatuurseid tegelasi, sh ka loomakesi,” märkis OÜ Meediaekspressi turunduskommunikatsiooni spetsialist Eva Luigas. “Alates 2002. aastast on meie reklaamikampaania kunstnikuks Heikki Ernits. Enne Heikki Ernitsat oli Õllesummeri reklaamide kunstnikuks Hillar Mets.” Luigas täpsustas, et reklaamitegelaste teadlikku sarnasust tuntud multifilmitegelastega ei ole taotletud.