"Jäin magama, ärkasin siis, kui rong oli juba tupikteel, öösel kella kolme paiku. Rong oli täiesti kottpime, välja ei saanud ega midagi, ükski nupp ei töötanud," kirjeldas Mario (nimi toimetusele teada).

Seejärel otsustas noormees edasi magada, lootes, et hommik toob lahenduse. "Läksin ühel hetkel keskmisesse vagunisse, seal oli soojem." Magama jäänud noormees jäi Elroni töötajatele märkamatuks aga rongi viimase vaguni viimases reas.

Mario sai rongist välja hommikul kell 6.25. "Hommikul, muide, ei kõnetanud juht mind kordagi, kuigi kõndis korra-kaks mööda," lisas ta.

Tegemist oli Tallinna-Keila rongiga, mis väljus 23. septembril kell 23.05. Lõpp-peatusse Keilasse saabus rong kell 23.40. Edasi liikus rong tupikteele hommikut ootama.

Uurides Elronilt, kas vaguneid ei kontrollita pärast päeva viimast sõitu ning kas taolisi intsidente on ka varem juhtunud, oli vastus järgmine:

"Tõepoolest oli antud rongi lõppjaama jõudes selles üks noormees magama jäänud. Noormees oli ärganud, kui klienditeenindaja talle teatas, et rong on jõudnud Keilasse. Seejärel jätkas teenindaja rongi läbivaatust, eeldades, et antud noormees rongist ka väljub, mida ta siiski ilmselt ei teinud. Kuigi meile teadaolevalt ei ole selliseid juhtumeid varem esinenud, oleks klienditeenindaja, olles palunud reisijal rongist lahkuda, pidanud veenduma, et klient seda tõesti ka teeb," vastas Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo.

Juhtunu kokkuvõtteks ja taolise olukorra vältimiseks soovitas rongis öö veetnud Mario äratuskella kasutada. "Kui sa õhtul natukene veini jood, mis sind ilmselgelt uniseks teeb, ja sa pead viimase rongiga Tallinnast koju sõitma, siis kindluse mõttes pane äratuskell selleks hetkeks helisema, kui sa peaksid kodupeatusesse jõudma hakkama."