Eile õhtul kella 18 alates rikkega kimpus olnud Elion teatas hommikul Facebookis, et nutiTV peaks korda saama kolmapäeva hommikul ja selle kasutamiseks on vaja teha digiboksile taaskäivitus.

Hommikul välja käidud erinevate teenuste taastumisaega lükati aga taas edasi.

"Kahtlemata on tegu suure rikkega ja päeva jooksul edastame info selle kohta, kuidas kompenseerime klientidele tekitatud kahju ja põhjustatud ebameeldivused," teatas ettevõte Facebookis.

Klientide kommentaarid Elioni Facebooki lehel:

* Tänan Elion, et telekast pildi võtsid. Kohe hea oli nii vara magama minna. Lausa lisateenusena võiks olla see, et pilt ja internet kaob teatud kellaajast. Jõudu parandamisel.

* Nooo ikka ei ole..... olen miljon korda teinud restarti!

* Loodatavasti nende päevade eest maksma ei pea. Ikkakgi kaks päeva jama. Kui poole päeva pealt pildi sain, siis pidin küll maksma terve päeva eest.

* Kas tõesti kõik nii rahul - maksame edasi ja teenust pole?

* Kas selle pikaajalise rikke tagajärjel põhjustatud kaos ka järgmise kuu arvel kajastub? Ses mõttes, et kas arve veidi väiksem?Ja mitte ainult 2 eurot, vaid ikka rohkem??? Arvestades seda, mis hinda te üldiselt nõuate!

* Nii kärsitu ei tasu ka olla, et kohe lendame pakkujaid vahetama. Selliseid asju tuleb ikka ette. Minu kogemus näitab, et Elioni klienditugi on teistest pakkujatest kordades parem. Sealt tulebki hinnavahe. Maksan hea meelega ja tean, et saan abi kui midagi tuksis on.

* Elion ei teinud seda riket meelega. Ütleme, et maksad kuus näiteks 30 eurot ning kuus on keskmiselt 730 tundi. Oletame rikke kestuseks 24 tundi ning saame teada, et see, mida sa Elionilt tagasi küsid, on 98 senti. On see Facebookis hädaldamine seda ühte eurot tõesti väärt või võiks selle ajaga midagi muud teha (etteruttavalt ütlen ära, et tõepoolest, mul ei ole hetkel praegu paremat teha, aga ma ei hädalda ka).

* Ka meil läks teleril pilt eile ära, kuid elu küll seisma ei jäänud. Selle asemel kühveldasime terve õue lumest puhtaks. Väga mõnus uni tuli. Hommikul oli selle võrra üks töö vähem teha. Aga inimestele soovitaksin küll rohkem kannatust ja mõistmist.

* Kulus 13 tundi, et pilt tagasi tuleks, samas on jooksev telekava ikka nässus (kl. 07.45). Klienditeenindus on Elionis pärast seda, kui põhiomanikuks sai TeliaSonera, oma tasemelt telliskivina langenud. Ära sa proovigi õhtul pärast 23-e tehnilist tuge või mingit muud kliendiabi saada - seda lihtsalt pole, samuti nagu nädalavahetusel.

Sama paistab ka selle rikkega, et tehnomeeste osa lihtsalt "ära optimeeriti". Nad ei saa e-teeninduses arvete lehte juba vähemalt 9 kuud korda tehtud (arved võivad olla igakuiselt ja korrektselt makstud, aga leht ütleb "teie võlgnevus on likvideeritud ja teenused avatakse ööpäeva jooksul".

* Inimesed kohe paanikas. Kui telekat ei näe, ongi hea vahepeal niisama olla. Tehke sel ajal midagi kasuliku - olge perega koos, mängige lauamänge ja jooge teed või hakake koristama ja närvide rahustamiseks mööblit ringi tõstma. Ei pea hakkama kohe vinguma, mida ja kui palju me maksame.

* Hea põhjus võimalust kasutada ja oma perega aega viita ja nendega tuttavaks saada. Küsida, kuidas neil läheb ja mida nad päeval tegid. Järgmine kord võtke internet ka ära, seekord see veel segab.

* Mulle sobib. Saab rahus koolitööd ära teha.

* Mul on õnneks kolm dubleerivat süsteemi, kuna telekaid kodus on neli - Starman, kohalik TV-edastaja ja kõige uuemana Elioni kodulahendus. Seega on kogu TV maas ainult siis, kui vool peaks ära minema. Samuti on dubleeritud internet ja mobiiliside. Tundub, et tänapäeval muudmoodi ei saagi.

* Jõudu ja jaksu tehnikutele ning tugevaid närve nendele, kes peavad tegelema vihaste ja sõimavate inimestega.

* Tegelt olen küll veidi kuri, et teleka pilt ära kadus, aga leidsin uue tegevuse - loen Elioni fännilehte ja naerda saab omajagu. Müts maha selle inimese ees, kes siia Elioni poolt kirjutab, hea närviga ja huumorisoon ka täitsa olemas!