Tegemist oli elektribussi prototüübiga, mitte seeriatoodanguga, mistõttu kõik tehnilised ja muud lahendused ei ole saanud veel viimast lihvi ning kindlasti on võimalik kasvõi sõiduki salongis nii üht kui teist asja parandada, teatas Raepress.

Üldine tagasiside sõitjatelt oli positiivne. Eks sellele aitas mingil määral kaasa ka elektribussi omapärane ja ergas väljanägemine ning värvilahendus.

Elektribuss vedas esimestel katsetuspäevadel sõitjaid 1., 4. ja 5.trolliliinil ning järgnevatel päevadel 5. ja 36.bussiliinil. Kokku läbis sõiduk kaheksa päevaga 1080 kilomeetrit, sellest 760 kilomeetrit bussi- ning 320 kilomeetrit trolliliinidel.

Elektribuss pidas Tallinna tingimustes hästi vastu, sõites iga päev linnatänavatel umbes 10 tundi. Pärast vahetuse lõppu kulus bussi akude täielikuks laadimiseks kaheksa tundi. 10 meetri pikkuse uudse ühissõiduki elektritarve on võrreldav praegu linnas sõitvate uuemate 12 meetri pikkuste Solarise trollide omaga.

Selge on see, et antud elektribuss ei suuda Tallinna keerulistes liiklustingimustes ühe laadimisega üle 200 kilomeetri sõita, ja seda 0˚C või kõrgema õhutemperatuuri juures ning lume puudumisel.

CS10E on kolmeukseline 10 meetri pikkune elektribuss, kus tootja andmetel on kokku 53-58 sõitjakohta (sõltuvalt variandist), millest istekohti on 24. Buss on madalapõhjaline, kuus konteinerit liitium-ioonakudega paiknevad sõiduki tagaosas.

Otsides alternatiivseid võimalusi Tallinna ühistranspordisüsteemi uuendamiseks katsetab TLT mais järgmisena Volvo tehases toodetud hübriidbussi.