"Eesti Raudtee kooskõlastas 2010. aasta alguses Ülemiste liiklussõlme rajamise tingimusel, et Veerenni tänava ühetasandiline ülesõit asendatakse eritasandilise lahendusega, mitte ei nõudnud ilmtingimata Veerenni tänava sulgemist," ütles Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase Delfile.

Ülemiste liiklussõlme rajamisega seotud uue liiklusskeemi loomine ja piirkonna teedevõrguga integreerimine oli Glade sõnul Tallinna linna ja projekteerija pakutud ja ellu viidud lahendus. "Eesti Raudtee seisukohast võinuks tunnel või viadukt kulgeda ka Veerenni tänava alt või üle nii et säilinuks tänava läbitus," ütles Glase.

Teede- ja sideministri määruses toodud Raudteeülesõidu- ja ülekäigukoha
ehitamise, korrashoiu ja kasutamise juhendi kohaselt ei ole samatasandiliste ülesõitude paiknemine eritasandilistes ristumiskohtades lähemal kui kaks kilomeetrit ette nähtud. Nii, et Eesti Raudtee käes ülseõidu säilitamise võtit ei ole.

Tallinna Luite asumi elanikud on nördinud linnavalitsuse plaanist sulgeda Veerenni raudteeülesõit ning suunata liiklus kõnniteedeta Viadukti tänavale, otsuse vastu protestimiseks korraldati täna rongkäik linnavalitsuse juurde.