Eesti märk tekitab ettevõtjate seas vastakaid tundeid

 (24)

Eesti uue brändi tutvustamine
Eesti uue brändi tutvustamineFoto: Andres Putting

Eesti suuremad ettevõtted pole rutanud poole aasta eest EASi välja töötatud "tööriistakasti" kasutusele võtma. Leidub neid, kes ei taha sellest midagi kuulda, teised "kaaluvad", kolmandad ootavad edasisi arenguid.

Eesti suurima joogitootja A. Le Coq juhataja Tarmo Noopi sõnul tekitavad Eesti märgi rändrahnud eelkõige ainult segadust. "Bränd on arusaamatu: mingeid rändrahne kuhugi toppida. Tuleb seletada, et näe, see on rändrahn. Pigem tekitab komplikatsioone kui selgust," lausus Noop Õhtulehele.

"Kontseptsiooni väljatöötamine oli hea idee, kuid sellel puudub mõte, kui tööriistadega ei tehta järjepidevat turundustööd," leidis aga Sirje Potisep, aktiivselt EASi materjale kasutava toiduainetööstuste liidu juht.

EASi töötas pool aastat tagasi välja "tööriistakasti", milles pidid olema "vahendid, mille abil rääkida Eestist ka teistele ja tutvustada riiki välispartneritele". Seda kasutatakse usinalt küll ministeeriumides ja riiklikel üritustel, kuid ettevõtted ei ole uut "tööriistakasti" veel aktiivselt kasutama hakanud.

Loe teemast pikemalt Õhtulehest!

229 000€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!
160 000€
Tallinn, Korter
180 000€
Tallinn, Korter
109 000€
Tallinn, Korter
157 000€
Rae vald, Korter
229 500€
Tallinn, Korter
243 000€
Tallinn, Majaosa
155 000€
Tallinn, Korter
102 900€
Tallinn, Korter
121 990€
Tallinn, Korter

115 900€
Tallinn, Korter
189 000€
Tallinn, Korter
168 700€
Tallinn, Korter
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare