Probleem on Nilsoni sõnul selles, et Amphibeari purunenud pontoonide asemele pole kusagilt asendusi võtta, sest tootja ei soovi võtta vastutust nende võimaliku purunemise eest ning neid Amphibeari jaoks tarnida, seisab ümbermaailmareisi blogis.

"Ei pea rääkima mis tunne mul on, tehes teatavaks, et reis katkeb. Veel on võimalus, et leidub alternatiivne tootja, kes suudab keskenduda sisule juriidika asemel ja pontoonid valmis teeb. Neid on vaja märtsi lõpuks Peruusse. Mis tähendab, et aega on väga vähe," kirjutas Nilson.

"Mis tähendab, et kevadhooajal sellist tootjat põhjapoolkeralt arvatavasti ei leia. Lõunapoolkeral aga ei tea kelle käest küsidagi. Siin võib mõnel juhul ka märtsi lõpp aprilli lõppu tähedada ja see kahjuks ei sobi," lisas ta.

"Amphibear sõitis kolmel mandril ja ületades muredeta Atlandi St. Louisest Praini. Usutavasti esimene tavalise auto baasile ehitatud amfiib, mis seda teinud on. Saavutus seegi, kuigi tegelikust plaanist on see murdosa," kirjutas Nilson.

"Ma tahan tänada kõiki kaasaelajaid, toetajad ja sponsoreid! Ilma teieta oleks see reis juba ammu katkenud, sest kerge pole ta olnud. Kogu seni läbitud maailmas on vastuvõtt olnud suurepärane ja paljudel juhtudel abi hindamatu," märkis Nilson.

"Sellest hoolimata ma ei usu, et suudan sellise reisi veelkord ette võtta, isegi kui hiljem maailmaklassi pontoonid külge saab. Kui nüüd imet ei juhtu siis reis katkeb ja lõplikult," jätkas ta.