Lisaks bussi vanusekriteeriumile on ministeeriumil kavas välja töötada ka täiendavad nõuded, mis tõstaksid reisijate mugavust: nõuda bussides konditsioneeri, käe- ja peatugesid, laiemaid istmete vahesid, kirjutab Eesti Päevaleht.

Busside vanuse nõue hakkab kehtima avalikke liine teenindavate busside osas, mille käigushoidmiseks maksab riik toetust. Kommertsliinide puhul seda nõuda ei saa.

Järvamaa bussifirma Assotrans reisijateveo osakonna juhataja Hannes Künnapuu sõnul on busside vanuse nõudest totter rääkida ja tema kinnitusel võib aastavanune buss olla suurem logu ja liiklusele ohtlikum kui hästi hooldatud 20– kuni 25-aastane buss.

Künnapuu hinnangul on bussipargi uuendamise tagajärjeks piletihinna tõus, samuti tuleb sel juhul hakata kaaluma ebarentaablite kommertsliinide sulgemist.