Ühe aastaga on DELFI-st kasvanud ainulaadne internetifirma, mis tegutseb Baltimaades ja Venemaal, opereerides kuus portaali, 30 internetipoodi ja teenindades ligi 30 000 internetiühenduse klienti.

DELFI portaale külastab päevas üle 120 000 inimese ning rekordpäevadel on DELFI teinud üle miljoni reklaamikontakti.

DELFI kaubamärgi all töötab üle 200 inimese, mis on suurim koos töötav team internetispetsialiste.

DELFI firmade kogukäibeks prognoositakse sel finantsaastal 160 miljonit krooni.

DELFI portaalide sisus tehakse päevas ligi 10 000 täiendust, nendest 90% DELFI lugejate poolt kommentaaride näol.

DELFI juhatuse esimene Ville Jehe sõnul on numbritest tähsam see, et DELFI on kõige tuntum ja edukam internetikaubamärk Baltikumis ning muidugi ka see, et enam kui 200st spetsialistist koosnevas meeskonnas peitub palju potentsiaali tuleviku arenguteks.

“Aga kõigi nende tulemuste eest võlgneme tänu oma lugejatele, kasutajatele ja klientidele,” ütles Jehe.

DELFIl on palju eelkäijaid erinevate firmade näol, kes liitusid DELFI kaubamärgi alla. Kõige esimene neist LvNet alustas tegutsemist internetiühenduste pakkujana juba 1991. aastal Riias. Eestis alustas esimesena tegevust MicroLink Online 1995. aastal.

Delfi portaali ajalugu:
1997 aastal loodi monitor.online.ee
1998 detsembris avati esimene e-commerce kauplus christmas.online.ee
1999 aasta 15.jaanuaril avati www.online.ee portaal
1999 aasta 23.novembril avati Delfi Eestis, mis sündis seniste Eesti ja Läti suurimate portaalide online.ee ja navigators.lv meeskondade ühendamisel.
Nädal hiljem avati Delfi Lätis.
2000 aasta 3.veebruaril avati Delfi portaal Leedus
2000 aasta 17. märtsil avati venekeelne Delfi Lätis
2000 aasta 16. mail avati venekeelne Delfi Eestis
2000 aasta 15.juulil avati Delfi portaal Moskvas