Delfi lugeja Tiiu abikaasa vajas reede õhtul kiirabi Viru keskuse parklas neljandal korrusel. "Tal olid tugevad valud kõhu piirkonnas. Võib-olla liialdan, aga kiirabi tuli oodata kesklinna oma 20-30 minutit. Aga kui lõpuks jõudis kiirabi, siis selgus, et kiirabiauto ei mahu sisse Viru keskuse parklasse!" imestas ta.

"Tunnustan meedikuid, kes jalgsi või liftiga jõudsid neljanda korruse parklani!" kiitis lugeja, kes sõidutas abikaasa ise koos meedikutega kiirabiauto juurde. "Kiitus samuti parkla töötajale, kes võimaldas kiire väljasõidu parklast!" lisas ta ja imestas, kas tõesti suurte keskuste planeerimisel ei peaks sellise asjaga arvestama, et igale parklakorrusele ka kiirabiautoga ligi pääseks.

Tallinna kiirabi peaarsti Raul Adlas rahustas Delfi lugejat ja võimalikke tulevasi abivajajaid sõnades, et kaubanduskeskustele nagu ka hotellidele kehtivad projekteerimisel reeglid, mis võimaldavad inimestel evakueeruda ning päästjatel ligi pääseda. Samuti andis Adlas mõista, et parkimismaja on tõesti pigem hoone kui tänavaruum. "Nii nagu ei sõida päästeauto majja sisse, nii ka kiirabi auto on tänaval ja meeskond koos vajaliku varustusega siseneb majja, enamasti lifte kasutades," selgitas ta.

"Kiirabile on oluline, et lifti saaks siseneda kanderaamiga, ehk et (kauba) lift oleks piisavalt suur, et sinna mahuks lamav inimene. Kui kiirabi kutsutakse sellisesse majja, peab andma juhatust, kus sellised liftid asuvad," selgitas Adlas, kuidas kiirabi tööd tavaliselt sellises suurtes hoonetes korraldatakse.