Korduvalt maandumis- ja õhkutõusmisharjutusi teinud lennukid katkestasid harjutuse enneaegselt, kui üks lennuk põrkas kokku linnuga. Õnnetusse sattunud lennuki järel pidi maanduma veel kolm ründelennukit, kuid pärast ootamatut vahejuhtumit õppus katkestati.

Õhuväe ülema kolonel Jaak Tarieni sõnul on harjutused veenev näide sellest, et meie liitlased võtavad Eesti kaitsmist tõsiselt ja harjutavad ikka ja jälle koos meiega.

Maantee laienduse näol on tegemist nõukogude ajal rajatud reservlennuväljaga, mida saab maandumisrajana kasutada praegugi. Maanteelõik suletakse liiklusele ajavahemikus kell 13 kuni 20. Operatiivsõidukitele ning kohalike elanike sõidukitele tagatakse võimalusel läbipääs. Ka ühistranspordile on tagatud läbipääs, kuigi võib esineda viivitusi. Ülejäänud sõidukitele korraldatakse ümbersõit.

Harjutuse ohutuse ja julgeoleku tagamiseks rajatakse maanteelaienduse ümber ajutine ohuala, kuhu kõrvalistel isikutel pole lubatud siseneda. Ründelennukid saabuvad Läti õhuväe Lielvarde lennubaasist ning pärast maandumisharjutuste sooritamist suunduvad sinna tagasi.

Maapealsete märkide ründamiseks ning maaväe lähitoetuseks mõeldud ühemeheline ründelennuk A-10 Thunderbolt II on tuntud oma manööverdusvõimelisuse ning madalalt ja aeglaselt lendamise võimete poolest. Samuti on lennuk tuntud oma pardarelvade täpsuse poolest. Kuigi lennuk A-10 võeti Ameerika Ühendriikides kasutusele juba 1977. aastal on ta tänu oma võimekusele ja moderniseerimistele kasutusel tänaseni.