“Sel juhul võiks ju Tallinnas sõitmise ja elamise üldse ära keelata,” ütles Luude aripaev.ee-le ning lisas, et see linnavalitsuse plaan kuulub samasse kategooriasse naelrehvide keelamise uudisega.

Luude lisas, et see on küll linnavalitsuse poolt väga tore, et nad asju otsustades teiste asjaosalistega läbi ei räägi.

Luude selgitas, et väikese ja suure prügiauto hinnavahe on küll paarkümmend protsenti, aga see tähendab, et tööle tuleb võtta ühe ekipaaži asemel mitu ning kasvavad kulud transpordile ja personalile. “Mis omakorda tõstab teenuse hinda,” lisas ta.

Kuuldes, et selle plaani eesmärk on linnatänavate säästmine ning lagunemise pidurdamine, märkis ta: “Liikluskoormus ju kasvab, kui ühe suure auto asemel tuleb tänavatele saata mitu väikest.”

Abilinnapea Deniss Boroditši sõnul kehtestatakse Tallinna linnatänavatel koormuspiirang 3,5 tonni. Luude sõnul puudutab see piirang ka näiteks kaubikuid ja pakibusse, mitte ainult veokeid. Näiteks Toyota Land Cruiseri V8 maasturi täismass on 3,3 tonni.