Bussijuht Hiob rääkis rahvusringhäälingule, et võitleb Viljandi bussijuhtide palgatõusu eest. „Ma astusin bussijuhtide õiguste eest välja, kogusin allkirjad, meil on bussid nii vanad ja logud ja katkised ja külmad,“ rääkis Hiob. „Meil on bussijuhtidel tööpäevad liiga pikad.“

Nüüd tahetakse teda töölt lahti lasta, talle anti vana ja külm buss, millega töötades ta haigestus. „Mind tahetakse lahti lasta, lihtsalt otsitakse vigu, võeti buss käest ära, anti hästi vana buss, kus jooksis tosool, hästi külm oli,“ kirjeldas bussijuht, kes enda sõnul haigestus külmas bussis.

Hiobi sõnul anti talle mõista, et ebameeldivatest inimestest tuleb vabaneda. Konflikti põhjus võib olla bussijuhi sõnul selles, et ta kandideerib üksikkandidaadina riigikokku.

ATKO Grupi juhatuse esimees Margo Tomingas väitis, et bussijuht otsib lihtsalt odavat populaarsust ja konflikt sai alguse hoopis kütuse ülekulust. „Tal oli üle mõistuse suur kütusekulu ja tänaseni selle kohta ei ole ta ühtegi mõistlikku selgitust andnud,“ rääkis Tomingas. „Ta sõitis väikese bussiga kütusekuluks 44 liitrit sajale kilomeetrile.“

Teine konflikt oli Tomingase sõnul põhjustatud sellest, et Hiob ilmus ametiühingu lepingu osas toimunud kohtumisele ehkki ise oli haiguslehel. „Kuidas ta saab osaleda nendel protsessidel ja kaasa arvatud teha oma valimiskampaaniat, kui ta on samal ajal haiguslehel?“ küsis Tomingas.

Tomingas lükkas tagasi bussijuhi väite, justkui oleks teda taga kiusama hakatud seoses sellega, et ta kandideerib riigikogu valimistel ja võib olla konkurendiks ATKO grupi nõukogu esimehele Arvo Sarapuule.

Tomingase sõnul ei kandideeri ATKO Grupi nõukogu esimees Arvo Sarapuu üldse Järva- ja Viljandimaal. „Et üksiskkandidaatide võimalused ja väljavaated tulenevalt meie valimisseadusest, ei ole see teema, mida arutada,“ lisas ta.