Kui meenutada Tallinnas võimul olevate poliitikute reaktsioone korrakaitseseaduse muutumisele, on asjade säärane käik mõneti ootamatu. Näiteks abilinnapea Taavi Aas on septembri alguses öelnud, et "juulikuust jõustunud seadusemuudatus andis pummeldajatele vaba voli avalikes kohtades napsitada," ja et „võib olla tõesti praegune justiitsminister tegutseb vaid poliitiliste eesmärkide nimel, kuid kohalike omavalitsuste peamine eesmärk on kodanike heaolu."

Seetõttu võttis Delfi ühendust pealinna ühissõidukeid käitava Tallinna Linnatranspordi ASiga. Ettevõtte esindaja Sirje Rohti sõnul näidati reklaame ühistransporti paigaldatud ekraanidelt, mis kuuluvad Best Propaganda OÜle.

Best Propaganda OÜ arendusjuhi Margus Tamme sõnul reklaamiti alkoholikauplust Araxes ning klipi kolmest versioonist ühe lõpus oli näha ka pudeleid. "Seega tundub, et peab endale tuhka pähe raputama ja hooletuse eest vastutuse võtma," lisas ta.

Rohti sõnul maksab Best Propaganda OÜ renti õiguse eest paigaldada ühissõidukitesse reklaami näitamiseks oma ekraanid. „Ekraanid ei kuulu TLTle ja ka nendel esitatavad reklaamikampaaniad ei käi meie kaudu. Best Propaganda OÜ nii toodab kui ka haldab ühissõidukite ekraanidel edastatavat reklaami. Kuna tegemist on ühiskondlikult tundliku teemaga, jõudsime lepingupartneriga kokkuleppele, et parimaks lahenduseks on see reklaam ekraanidelt kõrvaldada," lisas Roht.

Väärib meenutamist, et veel 16. septembril korraldasid Keskerakonna (noor)liikmed sotsiaalministeeriumi ees piketi avalikus kohas alkoholi pruukimist lubava korrakaitseseaduse vastu. Piketeerijad juhtisid tähelepanu alkoholist põhjustatud hädadele enne ministeeriumis toimunud korrakaitseseaduse alast ümarlauda.

Alkoholipoe Araxese esindaja ei soovinud kommentaari anda. Artikli ilmumise ajaks ei olnud Tallinna abilinnapea Taavi Aasalt kommentaari saabunud.