Tõnu Kastani maastur Land Rover Discovery 3 hakkas juuni keskel tõrkuma, Land Roveri Eesti esindaja Inchcape Motors viis auto hooldusse ning tuvastati, et välja tuleb vahetada masina elektrooniline „aju”. Kui tellitud 25 000 krooni maksev varuosa autot tööle ei pannud, lisandus 70 000 krooni eest uusi osi.

Pettuseüritusest aimu saanud mehe otsekohesele kirjale vastati, et maksku ta 700 krooni ühe kinnitusseibi eest ja viigu oma auto ära, sest korda teha esinduses seda ikkagi ei osata.

Nii Kastan käituski ning leidis uue meistrimehe, kes varem oli Inchcape’is töötanud. Selgus, et välja oli vaja vahetada klapivedru, mis maksis 130 krooni.

Inchcape Motorsi Eesti esinduse juht Jaanus Simson lausus, et ehkki tänapäeva autodel tehakse vead enamasti kindlaks vastava arvutiga, siis eksivad ka need ning valediagnoose tuleb ikka ette. „Kindlasti ei ole Inchcape’i ega ka teiste autoremondi ettevõtete poliitika kliendilt pettuse teel raha kättesaamine,” ütles Simson.