„Üks külg on see, et tee omanik peab tagama sellise tee seisundi, mis tagab seal ohutu liikluse, muuhulgas ka siis selle, et seal pole põlvekõrgust vett, kus autod võiksid kahjustada saada,“ rääkis Sirk Päevaleht Online’ile.

„Teine külg on see, et kui selline ekstreemne olukord on, siis tegelikult näeb autojuht läbi tuuleklaasi suurepäraselt, mis tee peal toimub ja kui ta sõidab sellisesse põlvekõrgusesse vette, siis ta peab arvestama sellega, et tema auto pole ujumiseks mõeldud,“ jätkas ta.

„Kõrvade vahel peab olema ikka nii palju, et inimene mõtleb, enne kui sellisesse kohta sõidab. Kui see juhtub kogemata, siis võivad need hüvitiste nõudmised olla võimalikud, kuid enamasti on arusaadav ja nähtav kui kuskile sellisesse kohta sõidetakse,“ jätkas ta.

Eilne paduvihm tekitas üleujutusi Tallinnas Ahtri tänaval, Merivälja teel, Tammsaare teel ja paljudel väiksematel tänavatel. Seetõttu said paljude sõiduautode mootorid ja elektrisüsteemid kahjustada.

Tallinna kommunaalameti juht Ain Valdmann nentis, et säärane uputus tuli üllatusena ning asjaga seoses on esitatud järelepärimine linna kanalisatsioonisüsteemi haldavale Tallinna Veele.