Tallinna-Tartu maanteel lubatust 20-40 kilomeetrit kiiremini sõitnud Kruuda ütles Delfile, et ei saa ühe seadusega lüüa 1969. aastal välja lastud Zaporožetsit ja tänapäeva moodsaid autosid. “Nende tehniline seisukord ei ole võrreldav. Minu autol on kaheksa ketaspidurit ning ta pidurdab ise, et mitte eessõitvale autole otsa sõita,” selgitas Kruuda. “Minu auto pidurdab kiiremini, kui kõik politseiautod kokku.”

“Lolle seadusi tuleb muuta ja arendada,” märkis Kruuda.

Ärimees märkis, et ta sõitis korraliku auto ja väga heade ilmastikutingimustega kiirteel kohas, kus peatselt tõstetakse kiirusepiirang 110 kilomeetri peale. “Ma küsisin politseilt, millal te märgid üles panete, nemad kohmasid vaid, et meie märke ei pane,” sõnas Kruuda.

“Kui oleks uus märk juba üleval olnud, oleks kõik teel olnud inimesed saanud 20 protsenti kiiremini koju,” lisas ärimees.

Kruuda sõnul ei tea ta täpselt, kui palju ta kiirust ületas. “Ma ei vahi spidomeetrit, ma sõidan nii, kuidas tunne on. Kui ma peaksin kiirusega 70 km/h Tartusse sõitma, siis ma jätaks sõitmata. Ma jääks siis roolis magama.”