Parkimiskorralduse käive suurenes enim märtsikuus, kui parkimisõiguse müügist laekus linnale 4,8 miljonit krooni, võrrelduna 3,4 miljoniga 2006. aasta märtsis, teatas AS Ühisteenused.

Jätkuvalt on populaarne mobiiltelefoni vahendusel parkimise eest tasumine. Kogu parkimisõiguse müügikäibest moodustas nn mobiiliparkimine tänavu esimeses kvartalis 58 protsenti, seda on nelja protsendipunkti võrra enam kui eelmisel aastal.

Parkimistasu maksmata jätmise eest kirjutasid pealinna avaliku tasulise parkimisala operaatori ASi Ühisteenused kontrolörid märtsis välja 4785 viivistasuotsust (VTO). Esimese kvartali jooksul määrati Tallinnas parkimiskorra eirajatele 12 212 VTOd. Seda on 2593 ehk viiendiku võrra rohkem kui eelmisel aastal samal perioodil. Viivistasudena laekus kolme kuu jooksul linnakassasse 5,5 miljonit krooni, sedagi on 25 protsendi ehk 1,4 miljoni krooni võrra enam kui aasta tagasi.

Alates aprillist laienes Tallinna kesklinna tasuline parkimisala. Kontrollimaks parkimistasu maksmist laienenud piirkonnas, võttis AS Ühisteenused lisaks tööle 12 kontrolöri. Aprilli esimese nädala jooksul tegid kontrolörid laienenud parkimisalas ohtralt teavitus- ja hoiatustööd. Laiali jagati 20 000 infovoldikut ja postitati 5000 infolehte uude tasulisse alasse jäävatele elanikele. Tehti ka umbes 4000 hoiatust autojuhtidele, kes ei olnud uues tasulises alas parkimise eest tasunud.

AS Ühisteenused on Eesti juhtiv avaliku ja erasektori partnerlusel põhinev ettevõte. Ettevõtte põhitegevusteks on liiklus- ja parkimiskorralduse teenuse ning eri liiki kontrolliteenuste osutamine nii kohalikele omavalitsustele kui ka erasektorile.