Linnavalitsus teatas Delfile, et uus tunnuslause „ei lohise, ei kriibi kõrva ega solva eesti keele oskajaid”. Samuti räägib see Pärnu ametivõimude hinnangul suve asemel linnast kui tervikust linna turunduse strateegilises kontekstis.

Kirjanik Kivisildniku sõnul on Pärnu linna tunnuslause siiras kompliment linnale — igaüks tahab elada ainult parimas linnas.

Tunnuslause räägib elamisväärsest elukeskkonnast ja kannab ülimalt positiivset sõnumit. “Ela või ise” on Eesti linnade tunnuslausete kontekstis sama väljapaistev kui Pärnu Eesti linnade hulgas.

Logokonkurssi eest vedanud Ave Reinson usub, et uue tunnuslause abil saab luua linnast positiivse kuvandi Pärnu elanike, ettevõtete ja külaliste silmis. Inglise keeles on mõttetäpseima vastena kasutusel “Try Yourself”.

“Pärnu väärtused kajastuvad Pärnu uues tunnuslauses “Ela või ise” ning visuaalses identiteedis, mille põhielemendiks on Pärnu logo,” ütles Ave Reinson. Pärnu on roheline ja avatud. Pärnu on tuntud merekuurort ja arenev jõelinn, kus on elav kultuurielu ja areneb ettevõtlus. Pärnu on linn, kus on hea puhata, aga veel parem elada.

Kivisildniku sõnul on oluline seegi, et Pärnu uus tunnuslause “Ela või ise” on eestikeelne ning vastab kõigile eestikeelsele lausele esitatud nõuetele. Ei lohise, ei kriibi kõrva ega solva eesti keele oskajaid.

Pärnu tunnuslause töötas välja reklaamiagentuur Droom.

Tunnuslause valis välja žürii, kuhu kuulusid Tartu Ülikooli Pärnu Kolledži turismimajanduse lektor Tiit Kask, Pärnu Teater Endla peakunstnik Silver Vahtre, Pärnu Linnavalitsuse kultuuriosakonna kaunite kunstide peaspetsialist Alar Raudoja, planeerimisosakonna turismi vanemspetsialist Eda Toomsalu, kodulehekülje toimetaja Indrek Aija, avalike suhete nõunik Signe Leesmann ning žürii esimees, Pärnu linnasekretär Tiina Roht.