NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
09.11.2017 10:48
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Kutsa" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
09.11.2017 10:52
Tean, et nüüd saan miinuste rahe aga Eesti vajab Ansipi sarnast peaministrit, mitte seda praegust klounaadi!
    Näita vanemaid (18) Laadin kommentaare...
    09.11.2017 14:35
    Kas selle teema ei lahanud küllaldlase põhjalikusega liiklusadvokaat , Indrek Sirk?
    Alarmsõidu tunnuseid ei pane tööle mitte peaminister vaid tema turvajuht, kelle ülesandeks on peaministri päevaplaani alusel koostada peaministri ohutud liikumise teed ja kiirus punktist A punkti B. Vahel aga läheb see päevaplaan sassi peaministrist endast sõltumata. Aga et peaministrit ajagraafikusse tagasi tuua , selleks otsustabki turvaülem liikuda alarmsõiduki reziimis. Peamistril pole selles küsimusel endal mingit sõnaõigust. Seega kas tema alarmsõiduki tunnustega auto liikus kiirusega 55 kmh või 90 kmh selle otsutab ikkagi tema turvaülem .
    09.11.2017 15:07
    Mine ravile!!! Aitab neist peenreguleerijatest!!!
    09.11.2017 18:29
    Arvamus24
    09.11.2017 12:26
    Võrreldes viimase kahega oli Ansip puhas kuld.
    ---
    Kuld jahh , puhas kassikuld ja haisuga !
09.11.2017 10:56
Täielikult nõus, et vilkureid pole vaja kasutada. See on lihtsalt ülbus. Oleks sõidetud normaalselt poleks ka avariid juhtunud!
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    09.11.2017 11:53
    Tõepoolest, avariid ei oleks juhtunud kui Otsa tänavalt peateele sõitjal oleks liikluseeskirjadest aimu olnud. Minu arvamus on, et seda avariid ei oleks saanud kuidagi juhtuda kui mõlema auto roolis ei oleks istunud ülbed oinad. Minult on nii mõnigi kord kaassõitjad küsinud, miks ma kiirust vähendasin, mul on ju peatee? Vastasin, et ainult selleks, et Teie elusalt sinna jõuaks kuhu teel olete.
    09.11.2017 14:22
    ...Maasturijuht arvas, et jõuab üle ristmiku...
    Vaata liikluses ei saa midagi arvata. Sa pead lihtsalt olema veendunud ohutus manöövris ja punkt! Arvata võib seda kas su naine lööb litsi või ei löö.
    09.11.2017 15:04
    Liiklusõnnetuse põhjustas see, et peaministri auto eiras fooris süttinud kollast (keelavat) tuld.
09.11.2017 10:59
Ei olegi vaja - nõus! Aga Ansip ei ole mees sellega kekutama!
Tema ajal pidin vähemalt 3 korda president Ilvese korteezi eest kraavi serva põgenema, kui härra Härma poole politsei vilkude ja sireenide saatel põrutas. Kusjuures sinna suruti lausa ametlikult???
09.11.2017 11:04
Ma pole kordagi alarmsõidu õigust kasutanud. Tee järgi või maksa kinni, Ansip !
09.11.2017 11:05
Eestis ei peagi saateautod kihutama kõigest läbi. Ses suhtes 5+ Ansipile.
Saateautod sõidavad ikka väga julmalt ning see häirib! Kõigest surutakse jõuga läbi ning tekitatakse liiklusohtlikke elukordi. Alati on mulje nagu ametis olev isik sõidaks elustamisele, et nii kiiresti peab kohale jõudma.
    09.11.2017 12:04
    Teisalt jälle on lõpmatu palju, liigagi palju tänavapildis näha olukordi, kus on alarmsõidukit vilkuri ja sireeniga kaugelt näha ja kuulda, aga ikka keeratakse neile teepeale ette, selleasemel, et teeserva poole hoida. Kiirabi juhid peavad sageli hiromandid olema, et haige elusalt ja ohutult haiglatesse toimetada. Me peaksime kõik, mina kaasaarvatud, olema liikluses palju hoolsamad ja hoolivamad kui seda täna oleme. Kas tasub alati oma õigust liikluses nii kiivalt taga ajada?
09.11.2017 11:08
Vilkuritega ka see, et kui sa teed alati alarmsõitu (rikkudes sellega tavalistele kodanikele kehtivaid reegleid), on vaid ajaküsimus, millal jälle mats käib. See maasturitüüp võis ju süüdi olla, aga ei saa mööda vaadata sellest, et ta ei saanud ega pidanudki saama eeldada, et keegi lendab linnas startiva lennuki kiirusel. Alarmsõit peaks olema siiski erijuhus. No ja kui eskort satub liiklusummikusse vmt - seal võin ka aru saada, sest seisev eskort muutub haavatavaks. Ei kiida heaks seda värvimuusikaga lendamist. Meie riik on vabariik. Ja selles riigis peaks olema lausa uhkuse asi, et peaminister või president peab end ülal väärika tavakodanikuna kõikjal, kus pole otsest vajadust rõhutada ametit. A meie broileritest isekasvanud kanadest ja kukkedest pole seda vist oodata. Sest nemad on eelkõige karjeristidest ametnikud. Ja alles siis (kui aega üle jääb) inimesed ja kodanikud. Küll on kahju.
09.11.2017 11:09
No kes see mind jõuab kiita ;)
09.11.2017 11:16
Seep see on kui mats pääseb korraks härrat mängima.
09.11.2017 11:25
mu komm oli vastus Velus57-le.
09.11.2017 11:28
Ratasel on alaväärsuskompleks. Eluaeg olnud Savisaare käpa all. Tahtis ta tunda end kordki kuningana.
09.11.2017 11:50
Kui kremlimeelne burešin tundis end väljavalituna ja üritas käituda nagu bojaar, siis miks arvatakse et burešini enda poolt välja valitud KASVANDIK -- ABiratta-jürka -- sedasi ei käitu?
Poiss on bojaar mis bojaar.
09.11.2017 11:53
Ja eriti BOJAAR on olukord siis kui ABIRATTA-YURY läheb oma ERAASJU ajama.

See et ABIRATTA-YURY on partei esimees, on tema ERAASI , sotsialistide parteisse külla koosolekule sõit on tema eraasi. Mitte riigi asi.

Jätke see meelde, võimurid!
09.11.2017 11:58
Ansipil olid ka koduses Tartus kogu aeg kas üks dziip turvameestega sabas.Suveti nägin laupäeviti korduvalt Ansipit jalgrattesõitu tegemas mööda Võru mnt. ja alati oli turvameeskond autoga selja taga. Sireenid tõepoolest ei ulgunud !!!
09.11.2017 12:07
Kuidas ei ole mõtet?! Millega siis veel inimestele oma olematut tähtsust rõhutada kui mitte selliste egoinstrumentidega?
09.11.2017 12:10
Peaminister teeb alarmsõitu? Kas keegi tõlgiks?
On ta tuletõrjuja? Kiirabimeedik? Kas sõda on lahti?
    09.11.2017 12:41
    Ma tõlgin. Sõja ajal olid olemas alarmikompaniid, kes korjati kokku igasugustest juhuslikest sõduritrest (kes haiglast välja kirjutatud, kes oma väeosast maha jäänud, kes lihtsalt kokk või vana aastakäigu mees) ja paisati vaenlase läbimurdekohta, et kasvõi pidurdadagi selle edasitungi. Ju siis härra peaminister kuulub ka sellise kompanii koosseisu.....?
    09.11.2017 12:59
    Erki. Ära aja jama. Selliseid alarmkompaniisid ei olnud olemas.
    Olid trahvipataljonid, kes lunastasid oma süü verega.
    09.11.2017 16:18
    Emakeeles on uusi mõisteid lihtsam õppida. Soovitan googeldada teemal Кортеж В.В.Путина ja kohe saad aru, mis on alarmsõit ja miks seda vaja on.
09.11.2017 12:19
Andrus Ansip annab tegelikult ninanipsu ja suunab kriitika väikeses tallinna linnas mõtetult kihutanud ametiautoga ja inimesi ohtu seades, tekitanud liiklusavarii, Jüri Ratasele,
kes peaks eeskätt olema igati eeskuju ja kaine mõistusega!
bravuurse temepramendiga, pole võimalik juhtida autot ega hoopiski riiki ja rahvast!...
    09.11.2017 13:09
    Liiklusavarii tekitas kõrvalteelt anna teed märki eiranud juht. Miks pole politsei andnud teada, kes oli see sissesõitja. Miks politsei ei menetle liiklusseaduse rikkujaid, siis, kui pole vigastanuid, liiklusseadust eiranud juht plekimõlkimisega pöördub vaid kindlustusseltsi. Kui pole karistusi, plekimõlkimisega lõppenud avariid ei vähene.
    09.11.2017 15:01
    Peateel põles keelav foorituli.
09.11.2017 12:27
Et siis kõikvöimalikud brüsseliidid sõidavad vilkuritega mööda meie linna aga oma peaminister ei tohi. Tundub orjameelsusena.
Mingi lammas sõidab täiega peateele välja ja leidub neid kes näevad temas veel kannatajat.
    09.11.2017 14:02
    Minu tähelepanek on selline , et liiklus ongi läinud selliseks,et kõigil on kiire.Kui Ansip oli veel siinmail siis oli liiklus ikka veidike normaalsem. Kui aga rääkida üldse sellest artiklist siis kirjutada kolm korda ühte seda sama. Vanasti kui juba kaks korda ühte juttu rääkisid küsiti kohe ..kas sa oled purjus? Kui juba 3 x kirjutavad sama juttu ühes artiklis siis on laksu all.???
    09.11.2017 15:03
    Kõrvalteelt peateele pääsemisks tulebki peateele välja sõita. Kõrvalteelt sõideti peateele ajal kui peateel põles juba KEELAV FOORITULI!
09.11.2017 12:27
Ei usu, et Ansip ainult korra alarmsõidu õigust kasutas ja seegi oli siis ajakirjankel hambus Otse loomulikult ei ole vaja signaalide üürgamise saatel kihutada või maanteel peateel vilkureid kasutada aga ma lihtsalt ei usu, et peaminister Ansipi turvameeskond tegeles ainult Ansipi sõidutamisega punktist A punkti B. Teemat peaks rohkem lahti rääkima julgestuspolitsei. Õigemini on sellest juba küllalt räägitud, kes tahab, see mõistab, kes ei taha see ....
Selles, kas Ratas kiirustas (?) esikesikuna sotsidega kohtuma, sõitis koju magama või teda ootas ees EL riigijuhtide tippkohtumine, turvanõuded EW peaministri liikumisel kehtivad ühte moodi. Kujutaks ette, et tavaliikumisel määrab liikumiskiiruse turvalisuse nõuded, riigiasju ajades ehk olenevalt võimalustest ja asjaoludest, võiks ka kiirust ületada. Ma ei tea kuidas nüüd aga taasiseseisvumise järel oli pikk nimekirii asjapulkadest, kellel operatiivsõiduki õigused.
09.11.2017 12:45
No Ansip juhtis 17 aastat riiki ju viie viimase vaesema poole ja jõudis kohale ka, tema sõna ju ikka maksab. Pani lapsuke Rõivase pukki ja vaat, mis naised ette võtsid...vaene poiss pidi küll punastama küll sinistama... ANSIP on ikka kange poiss
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega