“Ehitushinnad on näiteks alla tulnud ja ehitusmaterjalide omad tulevad ka tõenäoliselt alla,” märkis Lauri eile Hansapank Marketsi majandusülevaate tutvustusel, kirjutab Eesti Päevaleht Online.

Lauri kinnitusel langevad majandustsüklite kehvadel aegadel tavaliselt elektroonika ja kodukaupade hinnad. “Odavamaks lähevad sellised asjad, mida inimestele tingimata vaja ei ole — puhketeenused, turismireiside hinnad. Autohinnad on juba langenud,” jätkas Lauri.

Muutusi võib oodata ka mõningate toidukaupade puhul. Et toidu hind kerkib maailmaturu hindade mõjul, tähendab Lauri sõnul Eesti puhul eelkõige seda, et Eesti ettevõtetel on kaupu mõttekam müüa välisturgudele.

Jaemüügi langus peaks Lauri sõnul kaupmeestes suurendama arusaamist, et käivet saab kasvatada ikkagi rohkem läbimüügiga kui hindade tõstmisega.