NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 6
02.01.2018 18:53
Mis sellest viinast, mida te kütuse hindadega olete teinud!
    Näita vanemaid (23) Laadin kommentaare...
    04.01.2018 15:36
    Küsimus 03.01.2018 10:29: Miks Eesti ajakirjandus...Aga, et Soomes on veel kallim, sellest ei räägi keegi...
    Laulupeo: Kuidas ei räägi mitte keegi. Isegi selles artiklis on öeldud et: "...kui võrrelda Eesti poehindu Soome alkoholimonopoli Alko hindadega, siis 3,09 ühe Saku Kulla eest maksta..." Ja igasuguseid hindu võrdlevaid tabeleid on samuti pidevalt ilmunud.
    04.01.2018 15:42
    Lugeja 02.01.2018 18:56: Tõsi on see, et Eesti ajakirjandus..Saastaajakirjandus meelitab inimesi Lätist alkoholi ostma...
    Laulupeo: No see et ameeriklased kirjutasid pidevalt, kuidas nad 6 korda kuu peal käisid ei pannud mind küll raketti ehitama.
    14.02.2018 15:28
    Miks peab pensionär alkoholi tarvitama kui tal on pension 336 euri? Kas nii madala pensioni põhjuseks on liiga väike tööstaaž ja ümbrikupalgad?
02.01.2018 18:56
Tõsi on see, et Eesti ajakirjandus, sealhulgas Delfi, Ärileht ja Maaleht, on kirjutanud ulatuslikult alkoholihindadest Eestis ning sellest, kuidas hinnaerinevused Lätiga on tekitanud üsna suuremahulise piirikaubanduse.

Täpselt nii see ongi. Saastaajakirjandus meelitab inimesi Lätist alkoholi ostma.
    Näita vanemaid (10) Laadin kommentaare...
    03.01.2018 01:06
    @tegelikult

    Ma ostsin suvel sealt reisil käies mõned kastid saunaolut ja veini nats, siiamaani pole pidanud Eesti poodidest alkot ostma. Pole suurem asi jooja, aga seal kulus ca 100 euri ainult ja veine sai kümmekond vist; üle 10 euri veini annab ikka seal otsida!

    Kahjuks on rahvatervise osas see Küll õige, et inimesed käivad, ostavad rohkem ja kui kodus juba on rohkem poolmuidu alkot, siis joob ka rohkem.

    Seega aktsiisitõus on pannud kokku 2 asja:
    - maksud lähevad Lätti
    - inimesed joovad rohkem

    Kurb, mõlemas osas.
    04.01.2018 12:21
    Ja mida sina siis väidad? Et kui valitsus aktsiisi ei tõstaks, ei tõstaks ka poed hindasid? Loomulikult ei ole kaupmeeste poolsed hinnatõstmised ja langetamised seotud (enamasti) aktsiisipoliitikaga kuid mõnikord siiski, siis kui tõstetakse hindasid teades/lootes, et konktreetne hinnatõus läheb valitsuse kraesse. Sama lugu oli kunagi euroga. Euro hinda ei tõsta, mäletate. Egas euro ei tõstnudki, ikka kaupmehed, sest euro tulek lõi selleks eriti soodsa võimaluse. Nii ka viimase suvise õlleaktsiisi kehtestamise aegu.
    14.02.2018 15:24
    Ajakirjandus on teinud tõsist tööd ja aidanud kaasa piirikaubanduse levimisele ing alkoholi tarvitamisele.
02.01.2018 18:57
Samal ajal pole väikesel Oliveril kus magada. Aidake leida ta isa.
02.01.2018 18:57
Kui A Le Coq - i 0,33 ste kohver 24 tk, maksab Eestis 20 eurot, ja peale, siis täpselt sama kohver Lätis on 8,99 € nüüd küsime, kas analüüsi hakata tegema või mitte?
Tallinnast Iklasse ja tagasi diislit kulub ca 25 liitrit, ehk siis ca 30 eurot, s.t et peale kolmandat kasti oled juba igast kastist 10 eurot võidus. Kas edasi analüüsida?
    Näita vanemaid (17) Laadin kommentaare...
    03.01.2018 01:13
    Kas keegi maanteeametis teeks juba ettepaneku et Pärnu mnt teha kuuerealiseks kiireteks, ei mahu enam ära sinna teele. Ja korralikuks ikka, piirkiirus 130 panna vms.
    Paluksin Rail Baltikaga ka nüüd juba alustada kiiremini, miks munetakse. Rööpad maha ja rongid sõitma !
    03.01.2018 02:35
    Hämmastavalt "võimekad" analüütikud meil ikka: alles arvutasid, mitmeid miljardeid saaks kokkuhoidu, kui olemasolevatest kaubavedudest väikese osagi saaks maanteedelt raudteele ümber suunata, praegu, kui sadu tonne on alkoralli tõttu teedele lisakoormust tekkinud - kõigepealt veetakse meie alkoholitootjate poolt veokitega Lätti ja sealt siis sõiduautodega viiekümne-saja kilo kaupa tagasi (selliste kogustega vedu on ülimalt ebaefektiivne, aga rohkem ju seadus ei luba, kui sõbrale ka tood, oled kurjategija), üritavad nad lisandunud saaste ja kaasnevate haiguste pealt jälle suurt kasu eesti majandusele ja rahva tervisele analüüsida? Sellised analüütikud tasuks küll kiiremas korras Putini palgale saata - venelaste "Pravda" on ehk üks väheseid lehti, mis sellise "analüüsi" suudaks mõnele totukesele maha müüa.
    03.01.2018 10:06
    Arvestades, et A Le Coqi kohvri 24 õllepurgi kogu aktsiisi tõus on kokku 0,96€, siis on Eesti kallis alkohol 99,99% kaupmeeste ja meedia ühistöö tulemus.

    Grossi pooleliitrine õlu maksab ikka veel poole vähem, kui teiste tootjate õlled. Täpselt ei mäleta, aga Grossi õlu maksab umbes 70 senti, kui teistel maksab 1,5€. Lisati aktsiisitõus ja kõik. Ega Grossile pole kehtestatud madalamat aktsiisimäära, ta lihtsalt pole nii ahne, kui välismaa tootjad-müüjad.
02.01.2018 18:59
0.5l Moskva viin konsumis 8,99, lätis 4,89
02.01.2018 19:01
Kurb või isegi tigedaks tegev on see, et ministrid peavad inimesi idiootideks. Osa ilmselt on, sest valisid ... parlamenti (punktide asemele pane üks rumal sõna).
    Näita vanemaid (12) Laadin kommentaare...
    03.01.2018 00:26
    Riiki peetakse üleval jah maksudest, aga kui valitsuse proriteedid on nii paigast ära ja raha raisatakse ilmselgelt igasuguse jama peale, ning midagi väärtusi loovat ei suudeta välja mõelda, soodustada jne ainus asi ongi inimeste palga kallale minna! Sellelt on kõige lihtsam riigil raha juurde pumbata, et nomenklatuuri lollusi kinni maksta!
    Kui eelarvesse tekib kellegi idiootsuse tulemusena 40 miljonit euri miinust, ei vastuta neist keegi! Hoopis rahva protesti kajastav ajakirjandus on süüdi :) aga minister istub kkka soojas toolis ja plärab rahva tervisest! Endale aru andmata, tervishoiu raha tuleb laekuvast aktsiisist ! Kuidas saab valitsus nii juhm olla? Tulu saadame Lätti ja suurenevad tervishoiukulud jäävad meile! Isegi soomlased on lõpuks aru saama hakanud, et kallis hind ja vähene kättesaadavus ei muuda rahva tervise seisukohalt miskit! Tulu toodi seni meile ja ravikulud jäeti endale. Nüüd astume ise sama reha otsa! Kui see pole rumalus, siis mis on?
    Ma ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kes ei ostaks alkot nüüdsest välismaalt! Ja pole vahet kas läti, poola, saksa, itaalia jne kas just extra minnakse tooma on iseasi, aga protestiks tuuakse ikka. Sest kes see rumal üle maksab?
    03.01.2018 02:12
    Kui sa hästi tähele paned, siis saad teada, et soomlased tõstsid aktsiisi, mitte ei langetanud.
    03.01.2018 10:38
    on lihtsalt valitsuse vastu. Kas arvate, et siis kui see pisike õlleaktsiis ära võetaks- oleks õlu Eestis odavam? Naerukoht!
02.01.2018 19:03
kes on alkofirmaga lähedalt seotud, ei peagi poest omale ostma. Eriti veel kui eit lubab eriti tähtsatel glamuuripidudel mehehakatisele 2 klaasi veini. Ja olles ümbritsetud st. vatis elades on see talle küll väga eluvõõras teema
02.01.2018 19:07
Mul on ettepanek - vähendame alates juba veebruarist kõigi riigikogujate, ministrite, munbojaaride ja kõrgemate ametnike palku 2x. Presidendi oma võiks vähendada 3x, teda pole valitud ja tast pole midagi kasu. Samuti kaotame kõik hüvitised, sh. laseme neil nende endi palgast kinni maksta nende autod või ametiautode (nende endi kehtestatud) kasutamise maksu ning elamise. Mul on tunne, et nad ei ole lihtsalt suutelised aru saama, et keskmise palgaga või vähemaga elu on natuke teine asi, kui nendel, meie uusaadlikel nende elavandiluust tornides.

Ja ei maksa vinguda. Saadud raha võiks kasutada selleks, mis meie bojaaride sõnades nende eesmärk olevatki - nende abistamiseks, kes tõesti ise ei suuda enam tööd teha (mitte nende, kes seda ette kujutavad või lihtsalt põhjuseta väidavad).
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    02.01.2018 19:59
    ja väikepalgaline joob sul kindlasti poe viina, lubage naerda, selle hinnatõusuga on kindlasti monopolid uue hoo sisse saanud, väga "tark" käik valitsuselt, saagida oksa kus ise istuvad
    02.01.2018 20:20
    Pole sinu asi öelda.
    02.01.2018 20:23
    @ sm. blaah
    --- inimesel ei ole vaja oma raha alko peale kulutada. Ostku süüa ja tegelgu enese harimisega, siis jääb raha rohkem kätte. ---
    Kas ka üks nendest, kes end alaarenenute põhikoolistki läbi ei suutnud vedada? Nagu sm. krat?
    Küsige siis kelleltki targemalt, miks kirjutati punaviletsuse poolt selle aasta eelarvesse 340M eest alkoaktsiisi, kui eesmärgiks on tegelikult, et selle laekumine oleks 0?
    Kui nad ikka tõesti tahtsid, et alkotarbimine nulli kukuks, siis pidid nad veel palju nõdrameelsemad olema, kui sina.
    Aga äkki nad ei ole siiski niivõrd nõdrameelsed, kui ühed suurimad kaabakad, keda maailm kunagi näinud on ja see alkovastane võitlus on mõeldud vaid sinusuguste id.oodikeste lohkutõmbamiseks e vaimselt alaaranenute petmiseks, mis on väga alatu tegevus? See teooria seletaks hetkega ka 340M eelarves.
    Mudugi, normaalsetele inimestele jääb meie punaviletsus ja nende staar"eksperdid" nad küll kõvasti, kõvasti IQ poolest alla, kuna iga vähegi normaalne inimene nägi ette, mis nii suure aktsiisivahe puhul piirikaubanduses toimuma hakkab ja ka EU-s on eeskujusid küll võtta.
    Mis sa arvad? Kutsu sm. krat appi "mõtlema". 2 id.kat on ikka 2 id.kat.
02.01.2018 19:08
Kui kulinal üle päeva tina panna, siis on kindlasti kallis. Siis on isegi Lätist osta kallis. Aga vahel harva end kummuli juua - kindlasti ei ole see Eestis kallis!
02.01.2018 19:09
Loodi foon, et siim süütu. Õnnestus
Loodi foon, et elektrijaamad h-elvise sõpsidele. Ei õnnestund
Loodi foon, et Villu süüdi. Õnnestus
Loodi foon, et Arnold süüdi Õnnestus
Loodi foon, et h-elvis väega hää mees Õnnestus korduvalt
Loodi foon, et Kesk kõigis hädades süüdi. Õnnestus
Loodi foon, et Keski kõigis hädades süüdi Edgar. Õnnestus JNE.

Mis aga tegelikult toimus? Kui jõustruktuurides toimub parteivahetus, kas saame siis teada?....
    03.01.2018 02:53
    Peale Reformierakonna ei ole Eesti Vabariigi kodanikest valijatel Riigikogu järgmistel valimistel kedagi valida, toetusprotsent tuleb ilmselt üle 50%.
    Reformierakond on tulevikku suunatud pilguga erakond ja praegusel ajal täpsustab oma tuleviku Eestit kujundavat programmi.
    Reformierakond on loodud reformideks, mis on Eestit alates 2000 aastast kujundanud ja edasi viinud (tulumaksu kaotamine reinvesteeritud kasumilt jne.) ja Eesti valijad vajavad Reformierakonda võimul, et neid reforme kaitsta ja mitte lasta Eesti maksusüsteemi hävitada populistlikel ja valijate huvide vastu tegutsevatel erakondadel nii kui keskerakond ja sotsid.
    Reformierakond on kaasajal kõige kindlamalt väljas Eesti ja eestlaste huvide eest, s.t. kõige isamaalisem erakond Eestis ning on seda tõestanud „pronksiööl“ ja ka selle järel.
    Eesti vaenlased ründavad reformierakonda kõige julmememalt ja Reformierakonna vastu on suunatud putinlaste poolt algatatud hübriidsõja kõige julmemad rünnakud, millega kaasneb „kasulike idiootide“ solvangute laine Reformierakonna vastu.

    Keskerakond on minevikuerakond, moodustatud perestroika toetuseks Eesti NSV-s ja soovib muuta Eesti taas selliseks kui oli Eesti NSV. Praeguseks on maskid langenud ja on selgunud, et keskerakonna Tartu tiib ei ole mingil määral salongikõlblikum kui E. savisaare toetajaskond.
    Pealegi on keskerakond kohtus tunnistatud kurjategijaks ja süü omaks võtnud ka praegu toimuval E. savisaare kohtuprotsessil ning läinud kokkuleppemenetlusele.

    Sotsid on asunud eestlaste kui rahvuse vastu skeptilisele positsioonile ja kui Eesti Vabariigi Põhiseaduse preambula kehtib, siis paeks sotsid laiali saadetama. On arusaamatu, et eestlased võivad üldse Riigikogu valimistel hääletada sotside poolt.

    IRL on kaotanud täielikult Isamaaliidu algsed ideed ja muutunud praeguses valituses eestlastest valijate huvide reetruiks ja E. savisaare tallalakkujaks.

    Vabaerakond on korraks kokkuklopsitud teistest erakondadest lahkunud ekspoliitikute poolt, et valijate ootusi pettes Toompeal mitte midagi tehes head palka teenida. Täiesti perspektiivitu erakond, maailmavaateta ja ideedeta.

    EKRE on korruptiivse likvideeritud Rahvaliidu halvim jääk, soovib lahkuda Euroopa Liidust, lõhkuda Eesti sidemed kõigi liitlastega ning jätta üksikuks jäänud Eesti Putini meelevalda. Putini lemmikerakond Eestis.

    Valijatel ei olegi Riigikogu valimistel kellegi poolt hääletada peale Reformierakonna, nii kui see oli tegelikult ka eelmistel Riigikogu valimistel.
    04.01.2018 12:23
    näib, et reform siiski ei saa seda sinu ennustatud %-i. :=====(
02.01.2018 19:09
minu joodav õlle. est 1.45. lv 0,60 koos taaraga. kütet ka. mis te arvate et jätan käimata selle 90+90 km tripi. teinekord kohu kollektiiviga,nagu üteldakse
    02.01.2018 23:35
    Sa oled alkoholi pärast nõus sõitma maha 180 km? Päris kurb.
    03.01.2018 00:07
    Ma ostsin viimati Lätis käies radlerit 0,58e liiter, st 29 senti pudel, Eestis panditagastus maksis sellestki veel osa tagasi. Meil hakkab olema liitri kohta ainuüksi aktsiis 0.95e liitrilt. Ei ole kallis, on ikka vägaväga kallis
    03.01.2018 22:43
    Sa oled alkoholi pärast nõus sõitma maha 180 km? Päris kurb.

    Ma spetsiaalselt pole sõitnud, aga kui Pärnusse on asja, miks mitte?

    Samas, kui mõelda, on ikka täielik absurd - pudel A la Saku õlut sõidab maha 200 km (eksport ja tagasi) ja läheb sõiduga 2x odavamaks.
    Saaks midagi sellist füüsikas ka rakendada, oleks perpetum Mobile olemas.
    Nagu vanast Eesti muinasjutust, kus oli võlumärss, millest silk ja leib iial otsa ei saanud...
02.01.2018 19:12
Ei viitsinud lugu lõpuni lugeda aga ega vist midagi mõistliku selle purjetaja suust ei kuule ka.
02.01.2018 19:13
See partei, kes lubab joodikrahvale tasuta alkoholi, valitseb seda maad aegade lõpuni.
    02.01.2018 19:19
    Kui mõni partei on sinust targem ja jätab rahva pidamise joodikrahvaks, ja suudab alkoholi asemele midagi muud pakkuda, on sellel parteil märksa suurem edu, kui arajoodud ajudega tänastel karsklastel, kes kõiki valimatult joodikuteks sõimavad.
    02.01.2018 22:21
    Kasutaja kommentaarid sellele artiklile (6)
    Anaüüs on vägev.,   02.01.2018 18:57
    Kui A Le Coq - i 0,33 ste kohver 24 tk, maksab Eestis 20 eurot, ja peale, siis täpselt sama kohver Lätis on 8,99 € nüüd küsime, kas analüüsi hakata tegema või mitte?
    Tallinnast Iklasse ja tagasi diislit kulub ca 25 liitrit, ehk siis ca 30 eurot, s.t et peale kolmandat kasti oled juba igast kastist 10 eurot võidus. Kas edasi analüüsida?
    Eesti alkoholipoliitika - rumaluse musternäidis.,   02.01.2018 19:16
    Kui üht ja sama asja lolli järjekindlusega üht ja samamoodi teha, siis ainult Oxfordi "haridusega" tegelinski võib oodata teistsuguseid tulemusi.
    Mõtlejale,,   02.01.2018 19:19
    Kui mõni partei on sinust targem ja jätab rahva pidamise joodikrahvaks, ja suudab alkoholi asemele midagi muud pakkuda, on sellel parteil märksa suurem edu, kui arajoodud ajudega tänastel karsklastel, kes kõiki valimatult joodikuteks sõimavad.
    nagu ütles Confucius -,   02.01.2018 19:22
    ei ole suuremat hädaohtu riigile kui võimu juurde sattunud idioot.
    osta pole vaja,   02.01.2018 19:23
    seda pakutakse vastuvõttudel mõõdutundetus koguses tasutagi.
    Saksamaal odavam küll, aga,   02.01.2018 21:50
    nagu ütles Confucius -
    ei ole suuremat hädaohtu riigile kui võimu juurde sattunud idioot.
02.01.2018 19:15
Keskmise brutopalgaga ei ole mõtet midagi võrrelda, pigem neto mediaanpalgaga. Ja riigikogujate palk peaks olema seotud neto miinimumpalgaga, see oleks konkreetsem. Ka riigikogu suurus peaks olema seotud tegeliku rahvaarvuga.
    03.01.2018 03:08
    Sellega selline lugu , et ää soovi. Homme pole sul enam töökohtagi , sest voletsus kehtestab koheselt mitte enam miinimum vaid Kõigile 1200 kohustuslikku töötasu. Seega väiksemad tegijad koheselt surnud ning töötute sabas seisad ise samuti....
    Asi mis puudutab seda alkorallit, siis ütleks nii: ropult kallis meil ja meitel läheb ka sõõdav koheselt kallimaks. Kütuse aktsiis- veokimaks nii et OI OI OI.....
02.01.2018 19:16
Kui üht ja sama asja lolli järjekindlusega üht ja samamoodi teha, siis ainult Oxfordi "haridusega" tegelinski võib oodata teistsuguseid tulemusi.
02.01.2018 19:16
Ärge soomlast alahinnake, justkui tema lähtuks ainult meie meedia pealkirjadest. Kui on odav, siis soomlane tuleb ja kui kallis, siis ei tule. Ühe korra käib ära veel ja vaatab et rohkem pole mõtet tulla. Sellest kaotavad ka restoranid ning majutusasutused, mitte ainult sadama alkopoed, nagu ministeeriumis loodetakse.
02.01.2018 19:17
presidendi palga juures võib isegi natuke osta eesti alksi eestist
02.01.2018 19:18
Ilmekas näide, et haridus ei kindlusta veel haritust!!! Nii lolli iba ei aja suvaline kojamees ka mitte!!!
See näitab, et poliitikud elavad paralleel maailmas!
02.01.2018 19:20
millal küll ta vend ka ministriks pannakse
kaua see eesti vireleb
puutin ei tule kindlasti eestit vabastama
eesti peab ise ennast hävitama
02.01.2018 19:22
Kuidas saab seda tarkust olla rohkem kui sellel" rõngal",kes seda punti juhib?Miks eestlased nii naiivsed on?
1 2 ... 6
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega