Antud reklaam võeti kiirelt teemaks Feministeeriumi ja Virginia Woolf sind ei karda Facebooki lehtedel, kus kommenteerinud naised pidasid seda solvavaks. Seejärel muudeti ka Ajujahi lehel ürituse nimi kiirelt ära.

Ajujahi turundus- ja kommunikatsioonijuht Karita Sall kommunikatsioonibüroost JLP-st vabandas kõigi ees, kelle tundeid ja sotsiaalset närvi ürituse esialgne pealkiri puudutas.

"Kuigi meie algne lööklause tõukus feministlikust diskursusest, otsustasime ürituse uueks pealkirjaks panna neutraalsema valikuna "ReSister". Esinejate hulka kuuluvad väljapaistvad ja inspireerivad naised nagu näiteks aasta noorettevõtja, Rootsi äriauhindade laureaat ning Testlio asutaja ja tegevjuht Kristel Kruustük. Muuhulgas on järgmisel kolmapäeval toimuval "ReSister" üritusel võimalik pitch’ida oma äriideed ning saada otse-pääse Ajujahi Top100 hulka," kommenteeris Sall.

Sall selgitas ka nimetuse feministlikku tausta. "Algset lööklauset on kasutanud näiteks Suurbritannia naisteajakirja Sofeminine autor Emma Griffiths (kes on mh õppinud feminismi Suurbritannia ülikoolis Hull University). Lisaks müüb antud lööklausega käevõrusid feministlikke tooteid tarniv e-kaubamaja Shopfemthings.com. Laialdaselt ongi seda lööklauset kasutatud eeskätt pop-kultuuris ning sellest on kirjutanud mitmed rahvusvahelised feministidest blogijad. Angloameerika kultuuriruumis on sloganit otseselt seostatud sapioseksuaalsuga, mis lihtsustatult tähendab intelligentsi atraktiivseks pidamist. Ühtlasi on antud sloganit jaganud Facebooki grupp Sapiosexual."